سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشته های هنر به لیست رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد زنجان اضافه شد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رشته های جدیدبه لیست رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد زنجان اضافه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری گفت: هم اکنون دانشگاه آزاد واحد زنجان  حداقل ظرفیت پذیرش ۱۸ هزار دانشجو با توجه به تعداد اعضای هیات علمی، فضا‌های مورد نیاز و زیر ساخت‌های کنونی را دارد.

فیروزفز افزود: انتظار بر این است که پتاسیل‌های این واحد دانشگاهی مورد توجه مسئولان وزارت علوم تحقیقات و فناوری قرارگیرد.

وی افزود: در صورت تحقق این مهم دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند از ظرفیت‌های خود استفاده کند، چرا که سرمایه کشور محسوب می‌شود که اکنون به عنوان زیرساخت‌های آموزشی و پژوهشی شکل گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: این واحد دانشگاهی به عنون بزرگترین مجموعه اموزش عالی استان با داشتن زیر ساخت‌های بسیار مناسب آماده ارائه خدمات به دانشجویان بوده و در زمان حاضر ۵۰۰ عضو هیات علمی تمام وقت مشغول تدریس هستند.

فیروزفر افزود:در با این زیر ساخت‌ها واحد زنجان ۸۲ رشته کارشناسی ارشد، ۲۴ رشته دکترا و تمامی رشته‌های کارشناسی موجود ایجاد رشته‌های هنر در دانشگاه آزاد زنجان کشور دارد و به تازگی نیز با ایجاد ۱۳ رشته جدید و پرتقاضا اقداماتی انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: این دانشگاه نسبت به ایجاد رشته‌های هنر از قبیل طراحی لباس، گردشگری، ارتباط تصویری" گرافیک"، نقاشی، بازیگری، مشاوره، مدیریت مالی، علوم مهندسی صنایع غذایی، مدیریت کسب و کار‌های کوچک، ومهندسی پلمیر، گیاه پزشکی و مدیریت صنعتی اقدام کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: این واحد دانشگاهی با توجه به سیاست اعلام شده از دانشگاه آزاد مرکز، تا ۲۸ شهریور در تمامی رشته‌های کارشناسی پیوسته را ثبت نام می‌کند و علاقمندام می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی www.azmoon.org اقدم کنند.
 
انتهای پیام/ن
 

دانشگاه آزاد واحد زنجان حداقل ظرفیت پذیرش 18 هزار دانشجو را دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.