سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کالدرون: پرسپولیس در ۳۰ دقیقه ابتدایی خوب بازی کرد/ دربی یک جشن بزرگ خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شما می‌بینید که پیروزی در  برابر همه تیم‌ها در لیگ برتر سخت است و من بازی که در ۳۰ دقیقه اول انجام دادیم را می‌پسندم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: ما در ۳۰ دقیقه اول خیلی خوب بازی کردیم و اگر در این بازی‌ها گل نزنیم به مشکل می‌خوریم. زمانی که گل اول زدیم موقعیت‌های گلزنی دیگری هم داشتیم، اما نتوانستیم استفاده کنیم. شما می‌بینید که پیروزی در  برابر همه تیم‌ها در لیگ برتر سخت است. من بازی که در ۳۰ دقیقه اول کردیم را  می‌پسندم.

او درباره اینکه پیروزی قبل از دربی پایتخت خیلی مهم است، گفت: امروز می‌دانستیم که بازی سختی داریم و وظیفه ما این بود که این بازی را پیروز شویم و این مسئولیت همیشه برعهده ماست و در دربی هم همین طور است. به طور حتم برد این بازی بهتر از هر نتیجه‌ای بود.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس یک - صنعت نفت آبادان صفر/ سرخپوشان با پیروزی به مصاف شهرآورد رفتند


امیدوارم بتوانیم تماشاگران را در دربی شاد کنیم 

کالدرون درباره اینکه دربی‌های زیادی را دیده است و فضای دربی پایتخت را چطور می‌بیند، گفت: به طور حتم یک جشن خیلی بزرگ خواهد بود و امیدوارم همه استادیوم پر شود و بتوانیم تماشاگران را شاد کنیم.

او درباره اینکه می‌داند که دربی پایتخت ۹۰ به ۱۰ است، بیان کرد: هر تصمیمی بگیرند ما می‌پذیریم و به این مسئله عادت داریم  و مشکلی در این باره نداریم.

من ۳ دفاع وسط فوق العاده دارم 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه نیمکت نشینی  سید جلال حسینی به علت بازی دربی بود، گفت: همان طور که کنعانی در بازی‌های اول لیگ روی نیمکت نشسته بود در این بازی هم سید جلال بازی نکرد. من ۳ دفاع وسط فوق العاده دارم و تغییراتی در تیم را امتحان می‌کنم که به ترکیب مدنظرم برسم و به طور مسلم بازیکنان خوب هم ممکن است روی نیمکت بنشینند. من خوشحالم تیم ما کاپیتانی دارد که چه وقتی که بازی می‌کند و چه بازی نکند همیشه در کنار تیم و بازیکنان است.


بیشتر بخوانید: نحوه اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ در دربی مشخص شد


انتهای پیام/   

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.