سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت استانداری کرمان از حوزه ورزش و جوانان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: این اُرگان وظیفه خود می‌داند که به حوزه ورزش و جوانان کمک کرده و با تمام توان در خدمت دست اندرکاران این حوزه‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در آئین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید ورزش و جوانان استان کرمان که در اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد، گفت: مدیرکل ورزش و جوانان اگر خوب کار کند، جهادی بیندیشد، همه را مشارکت دهد، تخصص‌ها را به کار گیرد، از ظرفیت‌های قانونی و نیروی انسانی به خوبی استفاده کند و از سرمایه‌های معنوی و اجتماعی بهره گیرد، حمایت قشر عظیمی از مردم را خواهد داشت و این حمایت‌هاست که او را به پیش می‌برد و موفق می‌دارد و در نهایت در دنیا و آخرت رستگار خواهد بود.

او با اعلام اینکه کار‌های بسیار زیادی در حوزه ورزش انجام شده، اما کار‌های ناکرده نیز فراوان است، افزود: خدمت در حوزه ورزش و جوانان کار تخصصی و حرفه‌ای است و این امر حساسیت این حوزه را افزایش می‌دهد.

بصیری تصریح کرد: کرمان، استان بسیار بزرگی است و در هر جایی یک مسئله دارد که باید حل شوند و بزرگان و پیشکسوتانی دارد که باید آن‌ها را دید و از نگاه و تخصص آن‌ها استفاده کرد.

او به پیچیدگی‌های کنونی اوضاع کشور نیز اشاره کرد و بیان داشت: در شرایط کنونی باید به دنبال کشف فرصت ها، کار مضاعف و تلاش فراوان باشیم و باید با اتکال به خدا، اتکای به مردم و همراهی نخبگان راه حل‌ها را به خوبی پیدا کرده و مسائل را حل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: استانداری کرمان وظیفه خود می‌داند که به حوزه ورزش و جوانان کمک کرده و با تمام توان در خدمت دست اندرکاران این حوزه‌ها باشد.

بصیری با اشاره به نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی و مشکلات روحی و روانی مردم، تصریح کرد: ما به عنوان مسئولان اجرایی وظیفه داریم از حوزه ورزش و جوانان حمایت کنیم.

انتهای پیام/ب

تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید ورزش و جوانان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.