سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت بر بازار توزیع و عرضه اقلام ضروری در آستانه بازگشایی مدارس

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد از طرح تشدید نظارت بر بازارتوزیع و عرضه اقلام ضروری در آستانه بازگشایی مدارس از دهم شهریور تا دهم مهرماه سالجاری در یزد خبرداد.

محسن مظفری زاده یزدی، مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، همچنین افزایش تقاضا در برخی از کالا‌ها و خدمات، این مدیریت در راستای پیشگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت ها، طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه بازگشایی مدارس در یزد برگزار می‌نماید.

مظفری زاده یزدی افزود: طرح تشدید و کنترل بازار با هدف نظارت بر روند عرضه انواع لوازم‌التحریر، کیف و کفش، پوشاک و فرم مدارس و ... از دهم شهریورماه به صورت همزمان در سراسر کشور اجرایی می‌شود و بازرسان اتاق اصناف در قالب تیم‌های محسوس و نامحسوس با حضور در بازار ضمن پایش عرضه اقلام ضروری با هرگونه تخلفات صنفی برخورد قانونی را انجام می‌دهند و با تشکیل پرونده متخلفین صنفی را به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی می‌نمایند.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد خاطر نشان کرد: بازرسان اتاق اصناف در این بازرسی و نظارت‌ها با تخلفاتی همچون گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و... برخورد می‌نمایند.

مظفری زاده یزدی از شهروندان گرامی خواست هنگام خرید لوازم مورد نیاز خود به واحد‌های صنفی دارای پروانه کسب مراجعه نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را جهت رسیدگی به شماره تماس‌های ۳۶۲۸۲۵۵۱_۳۶۲۹۱۷۱۹ واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد اطلاع دهند.

انتهای پیام/ص

نظارت بر بازار توزیع و عرضه اقلام ضروری در آستانه بازگشایی مدارس تشدید می شود

برچسب ها: آموزش و پرورش ، اصناف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.