سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار وزیر اطلاعات با نماینده ولی فقیه در استان قزوین

وزیر اطلاعات در سفر به قزوین با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در استان دیدار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: استان قزوین دارای نخبگان علمی، فرهنگی و فکری بسیار ارزشمند و تأثیرگذاری بوده و هست و از درونِ چنین هویت و فرهنگی، امنیت می‌جوشد.

حجت الاسلام و المسلمین علوی افزود: با وجود این همه رجال فرهنگی، فکری، علمی و مردمان فرهیخته که استان قزوین از آن‌ها برخوردار است، این خطه استانی نیست که بخواهیم امنیت را برایش به وجود بیاوریم و ما صرفاً هماهنگ کننده و خدمتگزارانی هستیم تا خلاء‌های موجود را برطرف کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان هم با بیان اینکه امنیت به عنوان مسئله مهمی در قرآن مطرح شده است ف گفت: اگر امنیت وجود نداشته باشد سایر امکانات بهره‌ای برای انسان نخواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه به موضوع انتخاب مسئولان اشاره کرد و گفت: باید در انتصاب مسئولان فیلتر‌های نظارتی و امنیتی کاملاً رعایت شود تا جلوی انتصاب افراد نالایق گرفته شود و نظام و اعتماد عمومی دچار خسارت و خدشه نشود.

انتهای پیام/ک

گفتگوی وزیر اطلاعات  با امام جمعه قزوین 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.