دستگاه‌های اجرایی برتر استان قزوین در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند.

تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان قزوینبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، همزمان با هفته دولت در جشنواره شهید رجایی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات از دستگاه‌های اجرایی برتر استان تجلیل شد.

۵۰ دستگاه اجرایی در جشنواره شهید رجایی امسال شرکت کرده بودند که از ۱۷ دستگاه اجرایی برتر استان تجلیل شد.

پارسال از ۶۵ دستگاه اجرایی استان تنها ۴۵ دستگاه در این جشنواره مشارکت داشتند که در نهایت پنج دستگاه اجرایی به عنوان دستگاه برتر و ۹ دستگاه به عنوان دستگاه شایسته تقدیر براساس شاخص‌های اختصاصی، عمومی و استانی مورد تقدیر واقع شدند.

استاندار قزوین در این مراسم  با اشاره به اینکه جشنواره شهید رجایی جلسه‌ای برای مدیران و کارکنان زحمت کش است گفت؛ تقدیر نامه و لوح تقدیر از استاندار قزوین تقدیر از استاندار نبود بلکه تقدیر از همه کسانی بود که در دستگاه‌های اجرایی تلاش کردند و زحمت کشیدند و قزوین با ٨٨ نمره از ١٠٠ رتبه اول را در بین استان‌های دیگر کسب کرد .

زاهدی افزود : این رتبه نباید ما را مغرور کرده و غافل شویم و باید همیشه سعی کنیم بهتر از گذشته باشیم .

او اضافه کرد : با توجه به اینکه شهید رجایی اهل قزوین بودند دیروز در هفته دولت در مرقد امام و مزار شهدای ٧ تیر و شهیدان رجایی و باهنر حاضر شدیم و این سنت خوبی است که باید ادامه داشته باشد.

استاندار با بیان اینکه دیروز به دیدار برادر شهید رجایی مشرف شدیم گفت: او از همه خدمت گزاران نظام گله‌مند بودند .

زاهدی افزود : برای استقرار و پایداری نظام جمهوری اسلامی سرمایه‌های عظیمی داده شده و افراد گرانقدر و بزرگی در دفاع مقدس به شهادت رسیدند و ما باید کاری کنیم که روزی که هیچ کس به داد ما نمی‌رسد ما شرمنده شهدا و خدا نباشیم.

یاری، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به برتری استان قزوین در خدمات کشوری و قدردانی از استاندار در جشنواره شهید رجایی گفت: استان قزوین در اجرای مصوبه حقوق شهروندی در مجموع دستگاه‌های اجرایی در کشور، رتبه اول را از ان خود کرد.

به گفته یاری، استان قزوین در بهبود فضای کسب و کار در سطح کشوری، بالاترین امتیاز را در حوزه دستگاه‌های اداری کسب کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به اینکه ارزیابی جشنواره شهید رجایی از اسفندماه آغاز شده و تا مرداد ماه ادامه پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: در استان قزوین از میان ۶۶ دستگاه اجرایی، ۵۰ دستگاه ارزیابی شدند و استان قزوین توانست رتبه اول کشوری را به دست بیاورد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: در دو سال اخیر در مسیر بهبود فضای کسب و کار و بهره وری، به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی، تلاش‌های خوبی در استان صورت گرفت و بالاترین شاخص بهره وری در کشور را از آن خود کردیم.

یاری در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه برخی از شاخص‌های استانی نیازمند اهتمام جدی برای ارتقا هستند، تصریح کرد: اصلاح ساختار سازمان، واگذاری واحد‌های تولیدی، توسعه دولت الکترونیک، ارتقا سرمایه اجتماعی و استفاده از مکانیسم شایسته سالاری، نیازمند اهتمام جدی برای توسعه در استان هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: باید با همت مسولان استان، شاخص شفافیت و مدیریت مالی و سلامت اداری ارتقا پیدا کنند.

یاری خاطرنشان کرد: در حوزه نظام مدیریت عملکرد دستگاه‌های اجرایی، متاسفانه برخی از دستگاه‌های اجرایی همچنان در برابر تشکیل این کارگروه، مقاومت می‌کنند که باید در این زمینه تلاش کنیم.

انتهای پیام/ک

جشنواره شهید رجایی در قزوین 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.