سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تربیت فروشندگان حرفه‌ای در دانشکده علمی کاربردی شیراز

رئیس مرکز آموزش علمی و کاربردی خانه کارگر فارس گفت: فروشندگان حرفه‌ای در دانشکده علمی کاربردی شیراز تربیت می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا افراسیابی رئیس مرکز آموزش علمی و کاربردی خانه کارگر فارس بیان کرد: رشته‌های حرفه‌ای از جمله تکنیک‌های فروش و طراحی و استقرار محیط‌های کسب‌ و کار برای نخستین بار در کشور در مقطع کاردانی در این مرکز ارائه می‌شود که یکی از اهداف آن تربیت فروشندگان حرفه‌ای از نظر علمی است.

او، تصریح کرد: یکی از معضلات شرکت‌های تولیدی و پخش در قسمت فروش و بازاریابی، نبود فروشنده حرفه‌ای است که با تدریس این رشته علاوه بر تربیت فروشنده‌های حرفه ای، مشکلات فراروی این شرکت‌ها از نظر کمبود فروشنده برطرف می‌شود.

افراسیابی ادامه داد: یکی از وظایف مراکز آموزش علمی و کاربردی، شناسایی مشاغل کاربردی و براساس آن، تهیه و تدوین دوره‌های تخصصی کوتاه مدت در قالب تک‌پودمان و دوره‌های مقطع دار دانشگاهی است که با دو شرکت بزرگ تولیدی برای آموزش کارکنان آن شرکت در رشته‌های تخصصی مورد نیاز تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.

رئیس مرکز آموزش علمی و کاربردی خانه کارگر فارس اضافه کرد: هدف از طراحی رشته‌های کارشناسی و استقرار محیط کسب و کار نیز تربیت افرادی است که کسب و کار‌های نوپا و بروز را در جامعه طراحی و اجرا می‌کنند.

او، زمان احتمالی آغاز جذب دانشجو در این رشته‌ها را بهمن‌ماه امسال اعلام و اظهار کرد: تفاوت اساسی دانشگاه علمی و کاربردی با سایر دانشگاه‌های کشور این است که فضای محیط کار این مراکز واقعی بوده، و در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ۵۰۰ساعت در محیط کار آموزش لازم به دانشجویان ارائه می‌شود و ۶۰ درصد دروس به صورت عملی است.

افراسیابی تاکید کرد: در حال حاضر حدود ۵۰۰ مرکز دانشگاه جامع علمی و کاربردی در سطح کشور فعال است که از این تعداد ۲۲ مرکز آن در فارس قرار دارد که در این دانشگاه‌ها بیش از ۸۰۰ رشته مهارتی آموزش داده می‌شود.

رئیس مرکز آموزش علمی و کاربردی خانه کارگر فارس گفت: مرکز آموزشی علمی و کاربردی خانه کارگر شیراز فعالیت خود را از سال ۷۲ آغاز کرده است و ۶۵۰ دانشجو در ۱۳ رشته کاردانی و هشت رشته کارشناسی در این مرکز درحال تحصیل هستند.

انتهای پیام/ت

تربیت فروشندگان حرفه‌ای در مرکز آموزش عالی شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.