سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۳۰ هزار بسته مهر تحصیلی دربین دانش آموزان کشور

مدیرکل امور اجتماعی و مؤسسات خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از توزیع ۳۰ هزار بسته مهر تحصیلی بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  رضا معممی مقدم  مدیرکل امور اجتماعی و مؤسسات خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: امسال مصادف با هفتمین دوره مهر تحصیلی است که هزینه آن از محل نیات واقفین تامین می‌شود.

او بیان داشت: همچنین مدیریت مشارکت اجتماعی، جذب خیرین و ایجاد انگیزه برای وقف‌های جدید، شفاف سازی و اطلاع رسانی در اجرای نیات واقفین از دیگر اهداف طرح مهر تحصیلی است.

او با بیان اینکه استان کرمانشاه در رنکینگ توزیع بسته‌های مهر تحصیلی رتبه اول در کشور را دارد، بیان کرد: این مهم با مجاهدت واقفان و وصیت ژرف نیک اندیشان استان رقم خورده است بسته‌های مهر تحصیلی در میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت مناطق کم برخوردار توزیع می‌شود و در این راستا پوشش تمام مقاطع تحصیلی را در نظر گرفتیم.

معممی مقدم تاکید کرد: از ویژگی‌های بسته‌های مهر تحصیلی سفارش‌سازی اقلام با توجه به شعار سال و تقویت تولیدکنندگان و کارآفرینی در کشور انجام شد و صددرصد اجناس ایرانی هستند.

او همچنین گفت: ۸۸ درصد مهر تحصیلی از محل موقوفات و ۱۲ درصد آن از طریق حمایت خیرین تامین شده است تعداد ۱۵۱۳ موقوفه پیرامون مهر تحصیلی داریم که از این تعداد ۵۵۳ موقوفه دارای درآمد است از سال ۹۱ تا ۹۷ حدود ۲۰۵ هزار و ۴۱۰ بسته مهر تحصیلی توزیع کردیم که تعهد ما برای سال ۹۸ توزیع ۳۰ هزار بسته با ارزش ریالی ۳۰ میلیارد ریال است.

انتهای  پیام/ز

 

استان کرمانشاه در رنکینگ توزیع بسته‌های مهر تحصیلی رتبه اول در کشور را دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.