سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی بیش از ۲۰ مولفه آموزشی در مانور بازگشایی مدارس اهواز

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برگزاری مانور بازگشایی مدارس با هدف بررسی بیش از ۲۰ مولفه آموزشی در مدارس این ناحیه خبر داد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری مانور سراسری بازگشایی مدارس در سطح مدارس این ناحیه گفت: در این مانور بیش از ۲۰ مولفه آموزشی از جمله؛ وضعیت ثبت نام دانش آموزان، وضعیت فضای آموزشی از لحاظ سخت افزاری، آمادگی دبیران، سامانه سناد و دیگر مولفه‌های آموزشی برای آغاز سال تحصیلی در مدارس بررسی قرار گرفت.

او با بیان اینکه در روز برگزاری مانور شورای معلمان مدارس با حضور عوامل اجرایی و معلمان برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این روز آمادگی مدارس از کلیه جهات به خصوص ایمنی فضا‌های آموزشی، بررسی و مدارس باید برنامه هفتگی خود برای سال تحصیلی جدید تدوین و علاوه بر نصب در کلاس‌های درس به دانش آموزان و اولیای آنان اطلاع رسانی نمایند.

نیسی گمراوی با اشاره به اینکه شهرداری‌های مناطق مختلف در حال انجام اقداماتی برای بازگشایی مدارس هستند، افزود: نظافت و آراستگی واحد‌های آموزشی، انجام تبلیغات محیطی، فضاسازی و کلاس بندی مدارس از دیگر برنامه‌های مانور نمادین هستند.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با تاکید بر این نکته که باید محیط مدرسه محیطی شاداب برای فراگیری دانش باشد، تصریح کرد: باتوجه به بررسی دقیق مشکلات، مدیران نسبت به رفع نواقص موجود اقدامات جدی انجام داده تا در آغاز سال تحصیلی مدارس مهیای پذیرایی از دانش آموزان باشد.

انتهای پیام/گ

برگزاری مانور بازگشایی مدارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.