سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تورنمنت ۳ جانبه تیم ملی فوتبال امید ایران لغو شد!

درحالیکه قرار بود در مهرماه تورنمنت ۳ جانبه‌ای در تهران با حضور تیم ملی امید برگزار شود، به نظر می‌رسد برگزاری آن لغو شده باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران درحالی در اردوی شهریور ماه خود به مصاف ازبکستان رفت که در ۲ بازی دوستانه شکست خورد تا فرهاد مجیدی و کادرفنی تیم امید تحت فشار زیادی قرار بگیرند.

طبق اعلام حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران قرار بود این تیم در مهرماه، میزبان تورنمنتی ۳ جانبه باشد که هنوز کشور‌های آسیایی پاسخ مثبتی به آن ندادند و این تورنمنت لغو شده محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید: ضعف تیم ملی فوتبال امید در قلب خط دفاع/ مجیدی به دنبال بازیکنان جدید


البته مدیران تیم ملی امید معتقد هستند کشور‌های آسیایی پس از قرعه کشی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ به درخواست ایران پاسخ می‌دهند که بعید به نظر می‌رسد و مسئولان فدراسیون فوتبال باید برای اردوی مهرماه، چاره دیگری بیاندیشند.

تیم ملی درحالی در دی ماه در تایلند به مصاف حریفان می‌رود که در صورت حضور در رده اول تا سوم می‌تواند به المپیک ۲۰۲۰ برسد.

همچنین خبر دیگر اینکه گفته می‌شود پس از پایان بازی تیم ایران با ازبکستان، حمید استیلی و فرهاد مجیدی دچار درگیری لفظی با یکدیگر شدند و به همین دلیل احتمال اخراج یا استعفا سرمربی کنونی تیم امید وجود دارد.


بیشتر بخوانید: نمازی به اردوی تیم ملی فوتبال امید در تاشکند ملحق شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.