سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبگرم میر احمد تنگستان باز هم قربانی گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان از غرق شدن جوانی ۳۲ ساله در آبگرم میر احمد خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حسین خواجه گفت: ساعت ۱۹:۵۰ دیروز (شنبه ۲۳ شهریور)  از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک مورد غرق شدگی در آبگرم میراحمد باخبر شدیم که بلافاصله گروهی از کلانتری ۱۱ آزادگان اهرم و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان در صحنه حضور یافتند.

او ادامه داد: در مشاهدات اولیه یک دستگاه موتورسیکلت و لباس‌هایی در کنار آن در صحنه یافت شد و در تحقیقات بعدی مشخص شد شخص غرق شده جوانی است ۳۲ ساله به هویت (ع -ف) اهل و ساکن شهرستان دشتی.

فرمانده انتظامی تنگستان بیان کرد: به علت شدت جریان آب و نبود امکانات کافی در شهرستان تاکنون نتوانسته‌ایم جسد این فرد را پیدا کنیم اما تلاش برای این کار ادامه دارد.

سرهنگ خواجه تاکید کرد: در یک سال گذشته تاکنون این چندمین حادثه تلخ و دلخراش است که در این نقطه اتفاق می‌افتد.

او افزود: نکته قابل تامل این است که تعدادی از قربانیان این موضوع افرادی هستند که اهل تنگستان یا شهرستان‌های همسایه هستند و کم و بیش از وضعیت این محل و اینکه در سال قربانیانی می‌گیرد، آگاهند اما باز هم موارد ایمنی رعایت نمی‌شود.

فرمانده انتظامی تنگستان از کسانی که در فضای مجازی فعال هستند و همچنین اصحاب رسانه خواست برای اطلاع رسانی لازم با سایر دستگاه‌های اجرایی و این فرماندهی همکاری کنند و در نشر یا باز نشر چنین خبرهایی اصول حرفه‌ای و اخلاق رسانه‌ای را رعایت کنند.

انتهای پیام/ک

غرق شدن یک جوان در آبگرم میراحمد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.