سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای تحلیلگر سعودی: پهپاد‌ها ساده‌ترین سلاح‌هایی هستند که فقط در شرایط ناامیدی از آن‌ها استفاده می‌شود!

تحلیلگر مرکز مطالعات راهبردی عربستان در واکنش به حملات پهپادی دیروز انصارالله به تاسیسات نفتی این کشور ادعایی مضحک مطرح کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، «محمد صالح الحربی» تحلیلگر مرکز مطالعات راهبردی در عربستان در مصاحبه با این شبکه مدعی شد فناوری ساخت پهپادها، فناوری ساده و آسانی است و استفاده انصارالله از این هواپیماها، بیانگر سرخوردگی و ناامیدی آنهاست.

الحربی ادعا کرد: پهپاد‌ها ساده‌ترین سلاح‌هایی هستند که فقط در شرایط ناامیدی از آن‌ها استفاده می‌شود. انصارالله در نتیجه شکست‌های پی در پی خود، به استفاده از پهپاد‌ها متوسل شده‌اند. آن‌ها امکانات محدود و روحیه جنگی پایینی دارند. آن‌ها متحمل شکست‌های سنگینی در جبهه‌های عمران و صعده شده‌اند و اکنون از آخرین برگ‌های برنده خود استفاده می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: پهپاد‌ها سلاح ضعیفی است. پرواز آن‌ها در ارتفاع پایین باعث می‌شود که سامانه‌های پدافند هوایی در جهان از سرنگون کردن آن‌ها عاجز باشند.

روز گذشته نیروهای جنبش انصارالله یمن مجتمع نفتی آرامکو عربستان در شهر «بقیق» را هدف حملات پهپادی خود قرار دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
همین پهپادهایی که ادعا میکنین سلاح ساده ای هستن نمیتونین بزنین حرف نزنین به نفعتونه
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
حتما امریکا هم از روی نا امیدی پهپاد فرستاده بود سمت ایران . میزان نا امیدی هم زیاد بود. چرا که قیمتش هم زیاد بود.حرف نمیزدی میمردی!!!!!!