سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محورهای گردشگری استان کرمانشاه باید بازبینی شود

استاندار کرمانشاه گفت : محورهای گردشگری استان کرمانشاه باید بازبینی و مشکلات آن‌ها برطرف شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ‌ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : روند پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی باید در بانک ها مورد بررسی قرار گیرد تا بانک های کم کار در این زمینه مشخص شوند.

او گفت : براساس گزارش ۶ ماهه دستگاه های اجرایی، وضعیت اشتغالزایی رضایت بخش نیست؛ مردم استان بیکار هستند و مشکلات بسیاری دارند از این رو باید با تمام وجود در این زمینه فعالیت کنیم.

استاندار کرمانشاه افزود: سیستم بانکی خیلی راحت قول می دهد که مشکلات را برطرف کند اما می بینیم در عمل اقدام موثری انجام نمی دهد.

بازوند گفت: سیستم بانکی کشور در رابطه با استانی همچون کرمانشاه که نرخ بیکاری آن بالا است نباید این چنین بااحتیاط برخورد کند.

او افزود: رونق تولید در استان کرمانشاه باید به اشتغالزایی منجر شود از این رو برای تحقق شعار مقام‌ معظم رهبری باید در زمینه اشتغالزایی گام برداریم.

استاندار کرمانشاه گفت: مدیران استانی باید ساختار خود را به صورت مداوم رصد کنند تا روند اشتغالزایی را زیرنظر گرفته و کم کاری ها در این زمینه مشخص شود.

بازوند به برگزاری رویداد گردشگری روستایی و عشایری اشاره کرد و گفت: میراث فرهنگی باید برنامه مدون خود را در زمینه گردشگری عشایری و روستایی ارائه کند در حالی که تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

 

 

انتهای پیام/د

پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.