سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری تعداد محدود از واحدهای مجتمع صنفی عمده فروشان اصفهان

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان از واگذاری تعداد محدود از واحدهای مجتمع صنفی عمده فروشان خوارو بار،خشکبار و موادغذایی در میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان با شرایط نقد و اقساط خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محمد مجیری مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با اشاره به واگذاری تعداد محدودی از واحد‌های مجتمع صنفی عمده فروشان خوار و بار، خشکبار و مواد غذایی اصفهان گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی اصفهان در راستای سیاست‌های خود به منظور ساماندهی واحد‌های عمده فروشی اقدام به ایجاد اولین و بزرگترین مجتمع صنفی بنکداران و عمده فروشان کرده است که در این راستا در ضلع شرقی میدان مرکزی میوه و تره بار فضایی بالغ بر ۳۰ هکتار اختصاص داده شده است.

او افزود: مهمترین اهداف این پروژه توسعه و ساماندهی هدفمند مشاغل شهری، بهبود نظام توزیع کالا و خدمات و افزایش زنده دلی شهر و محیط زیست و هدایت و جهت دهی جریانات اقتصادی مشاغل در راستای توسعه پایدار شهری است.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: با جابه جایی این صنوف کاهش سد معبر و ایجاد گره‌های ترافیکی ناشی از تردد روزانه خودرو‌های سبک حمل بار و تخریب زیر ساخت‌های شهری ناشی از تردد خودرو‌های سنگین کم می‌شود.

مجیری بزرگترین حسن این مجموعه را همجواری با رینگ سوم وچهارم ترافیک شهری، فاصله بسیار کم ۱۲ کیلومتری با فرودگاه و فاصله ۱۵ کیلومتری با راه آهن و فاصله ۹ کیلومتری با پایانه‌های حمل و نقل برای جابه جایی و صادرات و واردات محصولات عنوان کرد.

او در خصوص مشخصات فنی و عمومی واحد‌های صنفی اضافه کرد: این مجموعه شامل دو فاز است که فاز نخست شامل ۴۵ واحد صنفی که در ۵ ردیف و در هر ردیف ۹ واحد با کاربری انبار، اداری و حیاط در نظر گرفته شده است که کلیه واحد‌ها به صورت نقد و اقساط و به صورت فروش امتیاز سر قفلی در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان همچنین جزئیات بیشتر نحوه واگذاری تعدادی محدود از واحد‌های مجتمع صنفی عمده فروشان خواروبار، خشکبارو مواد غذایی را با شرایط نقد و اقساط را از طریق مزایده اعلام کرد و افزود: واجدین شرایط می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های ۳۲۶۸۳۶۰۱-۰۹۲۰۳۵۲۸۲۸۹ از جزییات واگذاری مطلع شوند.


انتهای پیام/م
 

واگذاری تعداد محدود از واحدهای مجتمع صنفی عمده فروشان اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.