سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمالوند: وقتی طلب دارم، یعنی مجوز حرفه‌ای کشک است

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: از ۴ باشگاه لیگ برتری ۸۰۰ میلیون تومان طلب دارم و نمی‌دانم کارت بازی برای این تیم‌ها چگونه صادر شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص حواشی ایجاد شده در بازی مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: بازی خوبی بود و ما مستحق کسب ۳ امتیاز بودیم و توپ را  به تیر دروازه حریف  هم زدیم، اما به هر حال چون بازی در زمین حریف بود، گرفتن یک امتیاز نتیجه بدی محسوب نمی‌شود.   بحث داوری را فدارسیون گفته ورود نکنیم و من هم نمی‌خواهم ورود کنم، اما کارشناسان هستند و در این مورد نظر می‌دهند. ما منتظر نظر کارشناسان هستیم.


بیشتر بخوانید: نوری: حضور ویلموتس تاثیر زیادی در روند بازی داشت


پنالتی ما کاملا درست بود

او ادامه داد: صحنه‌ای هم که برای ما پنالتی گرفتند کاملا درست بود. من بار‌ها تصاویر آن صحنه را دیدم. بگوویچ، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر اعتقاد داشت که ما با فشار به کمک داور، پنالتی به دست آوردیم. به او گفتم، مرد مومن مگر آفساید شده که بخواهیم با فشار  به کمک داور نتیجه را عوض کنیم. تمام بحث دیروز همین بود.


بیشتر بخوانید: کمالوند: با بگوویچ بگومگو کردیم/ یک پنالتی دیگر هم باید برای ما گرفته می‌شد


کمالوند در مورد اینکه گفت می‌شود بعد از بازی هم با بگوویچ جروبحثی داشته است، گفت: خیر من بعد از  بازی اصلا او را ندیدم.

۷۰۰ - ۸۰۰ میلیون تومان طلب دارم

 او در خصوص این که امروز در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شده است، گفت: برای دریافت مطالباتم به کمیته انضباطی رفتم. حدود ۷۰۰ - ۸۰۰ میلیون طلب دارم، حکم هم گرفتم، اما اجرایی نمی‌شود. از ۳ - ۴ باشگاه ۸۰۰ میلیون طلب دارم.  این پول‌ها مربوط به ۵ سال پیش است و با آن پول در آن زمان می‌شد خانه خرید، اما الآن ماشین هم نمی‌توان خرید.  

 شاید شکایتم را به فیفا ببرم

او ادامه داد: از همین پولی که نگرفتم، مالیاتش را دادم. بخشی از پول هم به کمیته تعیین وضعیت دادم و قرار بود کارت بازی تیم‌های بدهکار صادر نشود، اما اتفاقی نیفتاد. امروز هم که اینجا آمدم، سعادت دیدن تاج را نداشتم و گویا مجبور به شکایت به AFC می‌شویم و یا  باید به قوه قضاییه شکایت کنیم.


بیشتر بخوانید: استقلال از محرومیت گریخت/ مدارک به فدراسیون ارسال شد


مگر قرار نبود کارت بازی برای تیم‌های بدهکار صادر نشود؟

کمالوند در خصوص اینکه تیم‌های بدهکار برای دریافت مجوز حرفه‌ای باید بدهی‌های خود را تسویه کنند، گفت: همه‌ی این‌ها حرف است. کدام حرفه‌ای سازی؟ مگر قرار نبود کارت بازی تیم‌های بدهکار صادر نشود؟ کدام تیم کارت بازی دریافت نکرد؟ پس همه این حرف‌ها کشک است. نکته جالب این جا است که مالیات پولی که دریافت نکردیم  را از ما گرفتند. با آن پول، آن زمان می‌شد ماشین خرید، اما حالا دوچرخه هم نمی‌توان خرید. فدراسیون فوتبال هم می‌گوید بیرون از فدارسیون شکایت نکنیم. پس به خدا شکایت کنیم؟ حالا اگر قرار بود مربی یا بازیکنی جریمه اش را پرداخت کند، او را شبانه در خانه اش دستگیر می‌کردند و می‌گفتند بیا جریمه را بده.

با این روال نمی‌شود کار کرد

او ادامه داد: من چندین بار با تاج صحبت کردم درباره این موضوع و گفتم با این روال نمی‌شود کار کرد. ما زحمت می‌کشیم و در سرما و گرما از جان مان مایه می‌گذاریم، آن وقت باشگاه‌ها پول ما را نمی‌دهند. انگار نه انگار و باشگاه‌ها توجهی هم به رای کمیته انضباطی نمی‌کنند.

انتهای پیام/

اظهارات کمالوند پس از خروج از فدراسیون فوتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.