سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شلوغی هتل‌های کرمانشاه در تابستان امسال

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه گفت : هتل‌های کرمانشاه در تابستان امسال به نسبت سال گذشته فصل شلوغی را پشت سرگذاشتند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سیروس گل عنبر نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه از افزایش آمار اسکان مسافران و گردشگران در هتل‌های کرمانشاه طی تابستان امسال خبرداد و گفت : هرساله در این فصل حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد ظرفیت تخت هتل‌های کرمانشاه پُر می‌شد، اما این رقم در تابستان امسال به بیش از ۶۰ درصد رسید.

او این اتفاق را نشانه رشد گردشگری در کرمانشاه دانست و گفت : معرفی بیشتر جاذبه‌های استان، برگزاری رویداد‌های گردشگری، توسعه توریسم درمانی و... مهمترین عواملی هستند که افزایش تعداد اسکان در هتل‌های کرمانشاه را بدنبال داشته است.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه گفت: افزایش آمار اسکان در هتل‌های کرمانشاه درحالی است که بسیاری از مسافرین هم به علت شرایط مساعد جوی با برپایی چادر، شب‌ها را در پارک‌ها می‌گذراندند.

او با تاکید براینکه در آینده شرایط بهتری پیش روی هتل‌های کرمانشاه خواهد بود، افزود: باید معرفی و ارتقاء خدمات هتل‌های کرمانشاه را در دستورکار قرار دهیم که بر این مبنا قرار است طی هفته‌های آینده یک نمایشگاه در این زمینه برپا کنیم.

گل عنبر افزود: نمایشگاه گردشگری، هتلداران، تالار‌ها و رستوران‌ها از ۹ تا ۱۲ مهر در محل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد برگزار می‌شود که فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های اقامت و پذیرایی در استان است.

او گفت: همچنین در این نمایشگاه در نظر داریم جشنواره "دنده کباب" را نیز برگزار کنیم و در این رابطه از رستوران‌های مطرح کرمانشاه خواسته ایم تا در این جشنواره شرکت کنند .

 

 

انتهای پیام/د

ظرفیت تخت هتل‌های کرمانشاه پُر شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.