سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حذف قبض های آب بهای مشترکان استان اصفهان

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان گفت:از ابتدای مهر صدور قبض های کاغذی مشترکان استان اصفهان متوقف می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،رضا رضایی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: این طرح از ابتدای مهر با هدف کمک به حفظ محیط زیست، دسترسی راحت به خدمات با برقراری ارتباط بین مشترکان و سامانه‌های الکترونیکی، کاهش مراجعه ماموران شرکت و حذف خطا‌های انسانی، افزایش سرعت و دقت در ارایه خدمات و صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها اجرا می‌شود.

رضا رضایی افزود: با اجرای این طرح، به جای قبض کاغذی، پیامکی حاوی اطلاعات مصرف و مبلغ همراه با شناسه قبض و شناسه پرداخت برای مشترکان ارسال می‌شود.

او گفت: مشترکان می‌توانند پس از دریافت این پیامک از طریق سامانه‌های پرداخت غیرحضوری و یا تماس با شماره تلفن ۱۵۲۲ قبض خود را پرداخت کنند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: امکان دریافت قبض الکترونیکی و همچنین پرداخت غیرحضوری در میز خدمت الکترونیکی پرتال شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به نشانی www. Abfaesfahan.ir فراهم شده و شهروندان می‌توانند با مراجعه به این نشانی محاسبات آب بهاء و صورت حساب خود را مشاهده کنند.

استان اصفهان یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک آب دارد.

انتهای پیام/م

 

طرح حذف قبض کاغذی آب بها

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.