سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت یک شرکت هرمی و شبیه "گلدکوئست" در کرمانشاه

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده استان کرمانشاه از فعالیت یک شرکت هرمی و شبیه "گلدکوئست" در کرمانشاه خبر داد که فعالیت خود را در روستا‌ها توسعه داده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،عبدالرضا یاری رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده استان کرمانشاه با اشاره به شکایات متعددی که اخیرا از یک شرکت هرمی در کرمانشاه به انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده رسیده، گفت : بیشتر شکایات را از روستا‌ها و از والدین جوانانی داریم که درگیر این شرکت شده اند.

او گفت : این شرکت با سوءاستفاده از ناآگاهی جوانان روستاها، فعالیت خود را در این مناطق گسترش داده است.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه گفت: فعالیت این شرکت به این گونه است که افراد را وادار به خرید کالا‌های لوکس تا سقف دو میلیون تومان می‌کند تا اسم آن‌ها در شرکت ثبت شود و این افراد برای اینکه بخواهند سود ببرند باید به صورت زیرشاخه‌ها افراد دیگری را وادار به خرید این محصولات کنند.

 یاری گفت: محصولات این شرکت کالا‌های لوکس و غیرضروری مانند پوشاک نامتعارف، انواع عینک‌ها و... است که عمدتا هم تولید داخل نیستند و شائبه قاچاق هم درباره آن‌ها وجود دارد.

او افزود: محصولات این شرکت با قیمت بیشتر از نرخ واقعی به این افراد داده می‌شود، آن هم به شکل فروش اجباری.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده استان کرمانشاه با بیان اینکه اصلا مشخص نیست این شرکت مجوز دارد یا نه، گفت: اگر این شرکت هم مجوز داشته باشد باید مرتبط با فعالیت‌های بازاریابی باشد.

یاری خواستار ورود جدی دستگاه‌های نظارتی و دادستانی به فعالیت این شرکت که در حال سوءاستفاده از بیکاری جوانان است شد و افزود: نباید اجازه بدهیم این شرکت معضل دیگری مانند پرونده گلیم و گبه راه بیندازد.

او با بیان اینکه انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده نیز در حال بررسی موضوع است، گفت: آماده همکاری لازم با دستگاه‌های نظارتی هستیم .

 

 

انتهای پیام/د

بیشتر شکایات از روستا‌ها و والدین جوانانی که درگیر شرکت شده اند

 

برچسب ها: تعزیرات ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.