سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده‌سازی موکب شهدای کهگیلویه برای استقبال از زائران اربعین

موکب شهدای کهگیلویه برای سومین سال آماده پذیرایی از زائران اربعین می‌شود.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛سید خدایار زینی‌پور،مدیر موکب شهدای کهگیلویه گفت: موکب شهدای کهگیلویه برای سومین سال پیاپی از زائران اربعین حسینی پذیرایی می‌کند.

مدیر موکب شهدای کهگیلویه گفت: این موکب واقع در کیلومتر ۵۵ جاده دهدشت به بهبهان برای پذیرایی از عزاداران و زائران اربعین در حال آماده‌سازی است تا فضا و امکانات لازم را برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین فراهم کنند.

او اضافه کرد: موکب در مسیر کاروان‌های اربعین استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کشور‌های پاکستان و افغانستان قرار دارد.

زینی‌پور گفت:هر ساله افزون بر ۳۰۰ هزار زائر داخلی و خارجی از خدمات موکب شهدای کهگیلویه بهره‌مند می‌شوند.

او خدمات ارائه شده در موکب را شامل پذیرایی در وعده‌های صبحانه، نهار، شام و میان وعده، خدمات درمانی و بهداشتی و خدمات فرهنگی عنوان کرد.

زینی‌پور گفت: ۵۰ خادم زن و مرد به صورت شبانه‌روزی در موکب به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیر موکب شهدای کهگیلویه همچنین افزود: پذیرایی از زائران اربعین حسینی امسال از ۱۵ مهر ماه آغاز و تا دو روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به رویکرد مردمی بودن در برپایی موکب گفت: با توجه به واقع شدن این موکب در مسیر کاروان‌های زیارتی و ضرورت ارائه خدمات مطلوب به این زائران کربلا انتظار می‌رود مردم و خیرین وجوه و نذورات نقدی خود جهت کمک به موکب را به شماره حساب «۶۲۷۳۸۱۱۱۲۴۷۰۸۵۳۵» واریز نمایند.

انتهای پیام/پ

آماده‌سازی موکب شهدای کهگیلویه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.