سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:

مبارزه با دانه درشت‌ها و مفاسد اقتصادی موجب امیدواری مردم شده است/ کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از برنامه‌های دستگاه قضا

خداییان گفت: مبارزه با دانه درشت‌ها و مفاسد اقتصادی موجب امیدواری و خوشحالی مردم شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ذبیح الله خداییان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز پنجشنبه در جلسه شورای قضایی استان به محورهای طرح تحول در دستگاه قضا اشاره کرد و گفت: تسریع در رسیدگی ها توام با کیفیت و دقت و نیز اجرای احکام آنها از اولویت های دستگاه قضایی است.


بیشتر بخوانید: دستگیری ۴ اخلالگر نظام اقتصادی در اردبیل/ سو‎ءاستفاده دوهزار میلیارد ریالی از مواد پتروشیمی


رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه تسریع در اجرای احکام خود عامل بازدارنده است، افزود: تکریم ارباب رجوع باید سر لوحه کارکنان بنده و برخورد با مراجعین باید توام با احترام و تکریم باشد.

خداییان در ادامه بر تکریم همکاران قضایی تاکید کرد و گفت: مبارزه با فساد بویژه در دستگاه قضا و مبارزه با دانه درشت ها و مفاسد اقتصادی از اولویت های دستگاه قضایی کشور است که سبب امیدواری و خوشحالی مردم شده است.

او افزود: ارتقای امنیت بسیار مهم است که باید برای آن برنامه داشت و بانک اطلاعاتی محکومین و مجرمین را رصد و بروزرسانی کرد چرا که شناسایی مجرمان و قاچاقچیان می‌تواند تاثیر بسزایی در جلوگیری از جرایم و ارتقای امنیت داشته باشد.

معاون قوه قضاییه در ادامه با تاکید بر اینکه تمام دستگاه ها در راستای مبارزه با جرم و پیشگیری از آن باید پای کار باشند، گفت: کاهش جمعیت کیفری زندان ها از دیگر برنامه های دستگاه قضا است و زندان ها باید جای کسانی باشد که اگر بیرون باشند جامعه را تبدیل به زندان می کنند.

خداییان در ادامه ضمن تاکید بر  اینکه دستگاه قضا در استان باید به اقتصاد مقاومتی کمک کند، ابراز کرد: کمک به اقتصاد مقاومتی از دیگر اولویت های قوه قضاییه و بویژه دستگاه قضا در استان است چرا که این استان از جمله استانهای با جمعیت بیکاری بالا در کشور است و باید در رفع این مشکل و کمک به چرخ اقتصاد در استان گام های مهمی و مفیدی برداشته شود.

انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خرم آباد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۱ شهريور ۱۳۹۸
درود بر رییسی