سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز صهیونیستی: یمنی‌ها ثابت کردند عربستان «ببر کاغذی» است

مرکز پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اشاره به عملیات‌ پهپادی و موشکی موفق ارتش یمن علیه مواضع ریاض، در گزارشی اعلام کرد انصارالله یمن ثابت کرد عربستان «ببر کاغذی» است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در پژوهش مرکز پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که دیروز منتشر شد، آمده است: ادامه هدف قرار دادن عمق (خاک) سعودی با موشک و پهپاد به دست نیرو‌های صنعا (ارتش و کمیته‌های مردمی یمن) به این معنی است که خطرات علیه امنیت سعودی و ثبات آن رو به افزایش است.

این مرکز صهیونیستی افزود عربستان دیگر اهرم‌های فشار زیادی ندارد تا بتواند از آن‌ها در مقابله با انصارالله استفاده کند و به همین دلیل تلاش می‌کند از بالای پله پایین بیاید و ممکن است برای آغاز مذاکرات انعطاف نشان دهد.

مرکز پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از اختلافات اماراتی-سعودی در یمن هم ابراز نگرانی کرد و افزود این موضوع تهدیدی برای منافع اسرائیل محسوب می‌شود.

نیروهای یمنی در پاسخ به تجاوز ائتلاف سعودی به خاک کشورشان، مواضعی در عربستان را هدف حمله موشکی و پهپادی خود قرار داده و اعلام کرده‌اند تا متوقف شدن حملات به یمن، این وضع ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.