عبدالملک بدرالدین الحوثی در مراسم عزاداری عاشورای حسینی بر مخالفت با هر نوع تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل انصار الله یمن در مراسم عزاداری عاشورای حسینی گفت مخالفت با صهیونیسم و سیاست‌های آمریکا از مواضع اصولی ماست.

او تاکید کرد: مخالفت خود را با هر نوع تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اعلام می‌کنیم.

دبیرکل انصارالله اعلام کرد: ما حامی مظلومان و آزادگان مسلمان هستیم. حمایت خود را از ایران اسلامی در برابر فشار‌های خارجی و حملات رسانه‌ای ظالمانه اعلام می‌کنیم. همچنان از برادران خود در لبنان، سوریه، عراق و بحرین حمایت می‌کنیم.

او افزود: اذیت و آزار مسلمانان کشمیر، میانمار و چین را محکوم می‌کنیم.

دبیرکل انصار الله یمن همچنین نفاق برخی از طرف‌های عربی و تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

عبدالملک بدرالدین تصریح کرد: «مواضع ما در قضایای مهم امت اسلامی مواضعی اصولی است، از جمله مخالفت با دشمن صهیونیستی، حمایت از حقوق فلسطینیان در حفاظت از مقدسات، حمایت از مردم و حراست از سرزمین، مخالفت با سلطه طلبی آمریکا و سیاست‌های خصمانه، استکباری و استعماری این کشور، همراهی و همبستگی با تمام مظلومان و آزاداندیشان جهان اسلام، چه ایران اسلامی که این روز‌ها در معرض محاصره، فشار و تبلیغات رسانه‌ای ظالمانه قرار دارد، چه لبنان، سوریه، عراق یا بحرین. همچنین شرایط مسلمانان کشمیر، میانمار، چین و دیگر مناطق و کشور‌هایی که مسلمانان تنها به اتهام وابستگی به اسلام مورد ظلم و تعدی قرار می‌گیرند را محکوم می‌کنیم.»

وی افزود: «تاکید می‌کنیم که روابط ما با امت اسلامی از باب برادری اسلامی است و این نوع برادری، فریضه و واجب و برای ما افتخار و عزت است، در مقابل، هرگونه تلاش برای تفرقه افکنی و گسترش نفرت و عداوت میان امت اسلام که با عناوین نژادی، مذهبی و منطقه‌ای در دست اجراست نیز از جانب ما محکوم است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار