سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان خبر داد؛

جریمه نقدی یک واحد احتکار کننده مرغ

رضا محمدی گفت: یک شرکت تعاونی مرغداران به دلیل اخفاء و امتناع از عرضه کالا در این استان محکوم به جزای نقدی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: : این شرکت تعاونی مرغداران متخلف قصد فروش خارج از شبکه و بالاتر از نرخ رسمی کشور ۳۱ تن و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ زنده را داشت.

او با اشاره به گشت‌های نظارتی در بازار به منظور جلوگیری از هر گونه تخلف، افزود: با مشاهده تخلف و گزارش اولیه توسط دستگاه‌های نظارتی، پرونده به ارزش اولیه ۲ میلیارد و ۷۷۲ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

محمدی با بیان اینکه پرونده در یکی از شعبه‌های تعزیرات رسیدگی و متخلف به شعبه احضار شد، تصریح کرد: پس از انجام تشریفات قانونی و احراز شدن تخلف، شعبه مربوطه این شرکت تعاونی را ملزم به عرضه کالا در شبکه به نرخ رسمی کشور و درج در پرونده واحد محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان یادآور شد: گشت‌های سیار مشترک تعزیرات حکومتی با دستگاه‌های نظارتی مرتبط به طور تمام وقت و با توجه به نیاز جامعه برای جلوگیری از هرگونه تورم انجام می‌شود.

او با اشاره به شرایط اقتصادی موجود در بازار کشور، خاطرنشان کرد: رعایت قوانین جاری از سوی تمامی تعاونی‌ها و واحد‌های صنفی به منظور جلوگیری از هرگونه بی ثباتی در بازار کشور الزامی است.

هفت هزار و ۱۸ مورد پرونده در ارتباط با کم و گران فروشی سال ۹۷ در این نهاد تشکیل شد.

انتهای پیام / م

ضرورت رعایت قوانین اصناف به منظور جلوگیری از هرگونه بی ثباتی در بازار کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.