سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد شهرک سلامت همدان گامی بزرگ در توسعه گردشگری سلامت

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان گفت: ایجاد شهرک سلامت گامی بزرگ در توسعه رونق گردشگری در استان شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید ناصر محمودی، مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان با بیان اینکه محور همدان- آزاد راه کربلا یکی از محور‌های تردد گردشگری مذهبی کشور در مسیر استان‌های همدان، کرمانشاه، کردستان و ایلام واقع شده است، افزود: این مزیت فرصت مناسبی برای توسعه زیر ساخت‌های گردشگری در استان ایجاد کرده است و  سرمایه گذاری در این حوزه می‌تواند به توسعه اقتصادی این منطقه کمک کند.

او با اشاره به اینکه جلسات مستمر فصلی و ماهانه برای  توسعه سرمایه گذاری در استان انجام می‌شود، افزود: مرکز خدمات فناوری کسب و کار و کمیته پایش بهبود محیط کسب و کار با محوریت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان فعالانه در حال معرفی مزیت‌های کسب و کار استان و جذب سرمایه‌گذار است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان همدان با بیان اینکه مذاکراتی برای فروش و صادرات فرش منطقه غرب کشور انجام شده است، ادامه داد: فرصت‌های مطلوبی در حوزه فرش دستباف وجود دارد که می‌توان با ساماندهی و حمایت  آن  صادرات و ارز آوری کشور رونق گیرد.

محمودی با اشاره به اینکه در کنار این مزیت حضور ۲۶۴ واحد تولیدی سفال نیز می‌ تواند در حوزه صنایع دستی استان و منطقه غرب را برجسته کند ادامه داد: با وجود صنایع دستی در استان همدان می‌ توانیم با برنامه ریزی در حوزه  گردشگری  و ایجاد زیرساخت ها، گردشگران بسیاری را جذب کنیم.

او با بیان اینکه مناطق نمونه گردشگری در مرز‌های استان‌های غربی می‌تواند در این مسیر ما را یاری رساند، اضافه کرد: باید گردشگری سلامت را با وجود مراکز تخصصی و پزشکان حاذق راه‌ اندازی و گردشگران خارجی را  جذب کرد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان گفت: می‌توان نسبت به ایجاد شهرک سلامت در استان اقدام کرد و هدف رونق گردشگری سلامت را تحقق بخشید.

انتهای پیام/ب

ساماندهی و حمایت از تولید کنندگان فرش دستباف

برچسب ها: گردشگری ، علوم پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.