سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری برنامه نذر کتاب در بندرماهشهر

سرپرست اداره ارشاد بندرماهشهر از برگزاری برنامه نذر کتاب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید احمد محفوظیان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر به برپایی ایستگاه صلواتی هنری فرهنگی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: هر ساله همه اقشار و احاد جامعه برای نشانه دادن عشق و علاقه خود به اباعبدلله الحسین (ع) به هر نحوی در سطح جهان فعالیت کرده و عَلم عشق، ادب، ایثار و فرهنگ امام حسین (ع) را با تمام توان خود بلند می‌کنند.

او اظهار کرد: امسال هم اداره ارشاد شهرستان بندرماهشهر با همکاری انجمن ادبی آفاق، برنامه نذر کتاب در شب تاسوعا و عاشورا واقع در خیابان طالقانی مقابل حسینیه ثارالله این شهرستان برپا کرده است.

محفوظیان هدف از این نذر را ترویج کتاب و کتابخوانی و بالا بردن سرانه مطالعه در سطح کشور و شهرستان بندرماهشهر عنوان کرد و اذعان داشت: عنوان کتاب‌ها متناسب با ایام محرم و عاشورا و بیش از هزاران جلد کتاب در این نذر وجود دارد و در حال توزیع است.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: این کتب در ۲ بخش کودکان و بزرگسالان بوده و سعی بر تنوع در نوع کتاب‌ها حفظ شده است و امیدواریم این طرح در مناسبت‌های مختلف و با همکاری بیش‌تر مردم در سطح شهرستان بندرماهشهر ادامه داشته باشد.

سرپرست اداره ارشاد بندرماهشهر افزود: همچنین در کنار توزیع کتاب‌ها، خوشنویسان مطرح شهرستان بندرماهشهر به خوشنویسی ابیاتی در مدح ماه محرم، واقعه عاشورا و آقا اباعبدلله الحسین (ع) می‌پردازند.

انتهای پیام/گ

توزیع کتاب نذری در ماهشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.