سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلیل عجیب راننده خودرو برای استفاده از کلاه ایمنی! + فیلم

راننده هندی که با بر سر گذاشتن کلاه ایمنی پشت فرمان خودرویش خبرساز شده بود، دلیل عجیبی را برای این اقدام خود مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک راننده هندوستانی با اقدام عجیب خود حین رانندگی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. پییوش وارشنی که اهل منطقه الیگراه هند است، در پاسخ به پرسش خبرنگار در مورد علت این اقدام عجیب خود گفت که به دلیل جریمه نشدن از کلاه ایمنی استفاده می کند. بنا به ادعای این مرد جوان، پلیس رانندگی در تاریخ ۲۷ آگوست او را به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی حین رانندگی خودرو مبلغ ۵۰۰ روپیه جریمه کرده بود.

پییوش در این باره گفت: « از آنجا که نگران هستم دوباره جریمه نشوم، حین قرار گرفتن پشت فرمان ماشین از کلاه ایمنی استفاده می‌کنم». او افزود:« پس از مراجعه به اداره پلیس رانندگی آن‌ها اعلام کردند این موضوع را مورد بررسی قرار خواهند داد.»

خبرنگاری که با این راننده مصاحبه کرده بود، سپس به سراغ پلیس رانندگی رفت و صحت و سقم ماجرا را جویا شد. پلیس رانندگی با پذیرش تلویحی اشتباه رخ داده گفت که ما هویت و شماره پلاک خودروی این فرد را مورد بررسی قرار دادیم. ممکن است، به خاطر اطلاعات اشتباه چنین اتفاقی رخ داده باشد. ما به زودی با بررسی دقیق این موضوع جریمه در نظر گرفته شده را لغو خواهیم کرد.

انتهای پیام /

راننده هندی با اقدام عجیب خود سوژه رسانه‌ها شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.