سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه کاروان سلامت‌هلال‌احمر راهی سیستان و بلوچستان می‌شوند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: سه کاروان سلامت‌هلال‌احمر کشور در قالب مرحله دوم طرح ملی نذر آب از ۲۲ شهریور به مدت چهار روز دراستان مستقر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: سه کاروان سلامت‌هلال‌احمر کشور در قالب مرحله دوم طرح ملی نذر آب از ۲۲ شهریور به مدت چهار روز در شهرستان‌های سیب و سوران، دلگان و قصرقند در جنوب این استان مستقر می‌شوند.

رسول راشکی  اظهار داشت: ۱۰ کاروان سلامت جمعیت هلال احمر از استان‌های البرز، تهران، قم، فارس، زنجان، قزوین، گلستان، مازندران، آذربایجان غربی و اصفهان از ۱۵ مرداد تاکنون با ۱۳۳ پزشک به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هموطنان مناطق محروم خود در شهرستان‌های ایرانشهر، نیمروز، خاش، هیرمند، سرباز، فنوج، نیکشهر، هامون، میرجاوه و مهرستان پرداختند.

او  ارائه خدمات آموزشی به سه هزار و ۸۳۴ نفر، خدمات فرهنگی به ۲ هزار و ۳۷۴ نفر، توزیع ۲ هزار و ۵۹۹ سبد غذایی به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، چهار هزار و ۳۲۴ سبد بهداشتی به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۵ میلیون و ۶۱۵ هزار ریال و عرضه سبد آموزشی به چهار هزار و ۴۲ نفر به ارزش افزون بر ۲ میلیارد ریال را از دیگر اقدامات کاروان سلامت در سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در ادامه طرح ملی نذر آب ۲، کاروان سلامت استان‌های کردستان و کرمانشاه در شهرستان قصرقند، بوشهر و کیش در دلگان و استان مرکزی در سیب و سوران مستقر می‌شوند تا به مردم محروم منطقه خدمات تخصصی و فوق تخصصی درمانی ارائه کنند.

او  توزیع سبد غذایی، مخازن آب و ساخت سرویس‌های بهداشتی را از مهمترین اقدامات این کاروان‌ها در کنار خدمات بهداشتی و درمانی در سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

راشکی با بیان اینکه طرح ملی نذر آب همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: اقدامات ارزشمند اعضای کاروان سلامت طرح ملی نذر آب در سیستان و بلوچستان همواره در ذهن و دل مردم این دیار ماندگار و دعای خیرآنان بدرقه تلاشگران این عرصه خواهد بود.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح ملی نذر آب در سیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.