سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعلی بودن سایت ثبت نام یارانه نقدی

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه با اعلام جعلی بودن سایت ثبت نام یارانه نقدی به نشانی www.yarane.site گفت : این سایت جعلی بوده و به هیچ عنوان اطلاعات خود را در ان وارد نکنید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی کریمی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت : طی چند روز اخیر مجرمان ارسال پیامک با عنوان" یارانه شما قطع شده است برای ثبت نام به سایت زیر مراجعه کنید "اقدام به اغفال قربانیان نموده و انان را به درگاه جعلی بانکی می‌کشانند.

او گفت : فرد قربانی پس از ورود به سایت جعلی و وارد کردم اطلاعات هویتی خود برای پرداخت مبلغ ۲ هزارتومان جهت تکمیل پرونده به یک درگاه جعلی (فیشینگ) هدایت می‌شوند.

این مقام انتظامی گفت: قربانیان باتوجه به کم بودن مبلغ اقدام به پرداخت وجه می‌نمایند غافل از اینکه اطلاعات کارت بانکی خود را به فرد مجرم تقدیم کرده اند.

علی کریمی با اشاره به ادرس اعلامی مجرمین افزود: ادرس این سایت www.yarane.site است، ولی ممکن است مجرمین کمی انرا تغییر داده و با اسامی دیگر نیز ارسال نمایند.

کریمی گفت: شهروندان می‌بایست توجه داشته باشند به طورکلی تمام سایت‌های رسمی و خدماتی در داخل کشور به دامنه IR ختم می‌شوند و در ابتدای ان https امده است و سایت‌هایی با دامنه.COM و …، سایت نهاد‌هایی مانند سازمان هدفمندی یارانه‌ها و … نیستند.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: در صورتی که به دلیل عدم آگاهی اطلاعات بانکی خود را در همچین سایتس وارد کرده اید، لازم است سریعا رمز دوم اینترنتی خود را تغییر دهید.

کریمی افزود: هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس با ما به این حوزه پلیسی گزارش کنند .

 

 

انتهای پیام/د

سایت ثبت نام یارانه نقدی جعلی می باشد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.