سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرعت وزش باد کاهش می‌یابد

هواشناسی استان بوشهر از کاهش سرعت وزش باد و تلاطم دریا از صبح فردا خبر داده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که  امروز و فردا در برخی ساعات به سبب وزش باد شمال غربی، خلیج فارس تا حدودی مواج و متلاطم خواهد بود، اما صبح فردا از سرعت باد و ارتفاع موج دریا تا حدودی کاسته می‌شود. 

هادی سالاری افزود: بر این اساس آسمان استان تا پیش از ظهر فردا، صاف تا کمی ابری در برخی نقاط همراه با غبار محلی، بر روی سواحل و دریا در برخی ساعات همراه با وزش باد و احتمال گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: جهت وزش باد نیز بیشتر شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ و بر روی دریا در ساعاتی تا ۴۸ کیلومتر در ساعت و از صبح فردا در همه مناطق ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: ارتفاع موج دریا هم در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ و دور از ساحل تا ۱۸۰ سانتیمتر و از ظهر فردا در همه نقاط ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

سالاری گفت: بر اساس پیش بینی‌ها امروز بیشترین دما با ۴۵ درجه در برازجان ثبت می‌شود و فردا نیز کمترین دما با ۲۶ درجه سانتیگراد مربوط به جم خواهد بود.

او همچنین عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ۰۵:۱۳ بامداد، جزر اول ساعت ۱۳:۲۳، مد دوم ساعت ۲۰:۲۳ و جزر دوم ساعت ۲۳:۳۱ است.

انتهای پیام/ک

پیش بینی وضع جوی و دریایی استان بوشهر

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.