سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد افیونی به وسیله مرزبانان خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از دستگیری و کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد افیونی به وسیله مرزبانان این استان خبر داد.

سردار ماشاالله جان نثار فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: به منظور برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان این فرماندهی موفق شدند مقادیری مواد مخدر را کشف کنند.

او افزود: در این عملیات مرزبانان با اشراف اطلاعاتی در عملیات مشترک با انتظامی استان، قاچاقچیان مواد مخدر را که در مسیر این استان بودند، شناسایی و در یک عملیات ضربتی و بازرسی از آن‌ها ۸۸ کیلو و ۴۹۰ گرم حشیش و ۲۱ کیلو و ۶۱۰ گرم تریاک  کشف کردند و در این رابطه سه نفر دستگیر و دو عدد خودروی سواری توقیف شد.
 
جان نثار با اشاره به کشف مجموعا  ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان گفت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی بیان کرد: عملیات مشترک در نیروی انتظامی توان عملیاتی و اطلاعاتی را افزایش می‌دهد و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ با دقت و سرعت بیشتری پیگیری می‌شود.
 
او تأکید کرد: امروز مرزبانان خراسان رضوی با توکل بر خدا و ائمه اطهار (ع) و تلاش‌های شبانه روزی توانسته اند امنیت پایداری را در کل استان  ایجاد کنند و قاچاقیان مواد مخدر بدانند که در مرز‌های این استان نخواهند توانست نقشه شوم خود را عملی کنند.
 
انتهای پیام/ ف.ب
 

دستگیری سوداگران مرگ با سرعت پیگیری می‌شود

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.