فرمانده مرزبانی خراسان رضوی به دیدار خانواده شهید "امیر نامدار" رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سروان "مجتبی بیهقی" معاون اجتماعی مرزبانی خراسان رضوی گفت: سردار "جان نثار" فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در رأس هیئتی به مناسبت بازگشت مادر شهید "امیر نامدار" از مکه مکرمه با خانواده این شهید مرزبانی دیدار و گفتگو کرد.
 
 
دیدار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با خانواده شهدا
 
سردار "جان‌نثار" فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در این دیدار پس از آرزوی قبولی زیارت مکه مکرمه برای مادر شهید "نامدار" و با اشاره به شروع ماه محرم، گفت: امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و قطعا فرزند شما که با تأسی از سیره‌ی حسینی خدمت کرد، شهید شد و با امام حسین (ع) محشور خواهد شد که این خود آرزوی قلبی تمامی کسانی است که به امام حسین (ع) عشق می‌ورزند.

او ادامه داد: شهدای مرزبانی و شهدای مدافع وطن به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مظلومند، زیرا نیروی مرزبانی و شهدای مدافع وطن، چون در نقاط صفر مرزی خدمت می‌کنند، دیده نمی‌شوند و این وظیفه‌ی ماست که با گرامی داشت خانواده شهدا، شهیدانی را که فدای امنیت وطن شده‌اند را یاد کنیم.
 
دیدار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با خانواده شهدا

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: امنیتی که امروز در جامعه حاکم است مرهون خون شهیدان و عرق جبین کسانی است که در نقاط صفر مرزی از ورود اشرار جلوگیری می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین "علیرضا رامیار" رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: خانواده محترم شهدا آنقدر گرامی‌اند که خود را مدیون این نظام می‌دانند، آن‌ها فرزندانشان، همسرانشان و پدرانشان را در راه تأمین امنیت ایران اسلامی فدا کرده‌اند.

او خطاب به مادر شهید "نامدار" گفت: شما به عنوان مادر شهید مدافع وطن بسیار نزدیک‌تر به اتفاقات ماه محرم هستید و این ایام را بسیار بهتر درک می‌کنید، زیرا شما هم گوشه‌ای از درد حضرت فاطمه زهرا (س) را با تقدیم فرزندتان در راه وطن درک کرده‌اید.

انتهای پیام//ف.س
 

دیدار فرمانده مرزبانی استان با خانواده شهید نامدار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.