سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار خرامه:

۵ میلیارد ریال اعتبار آسیب‌های اجتماعی خرامه هنوز هزینه نشده است

فرماندار خرامه گفت: ۵ میلیارد ریال اعتبار آسیب‌های اجتماعی این شهرستان به دلیل مطالعه و بررسی بیشتر طرح هنوز هزینه نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرهاد جهانخواه فرماندار خرامه گفت: با پیگیری‌های انجام شده و با توجه به کم برخوردار بودن شهرستان خرامه، مبلغ ۵ میلیارد ریال اعتبار در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در تیرماه امسال جذب شد.

او افزود: کارگروه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی متشکل از تمامی مجموعه‌های فعال در این راستا، برنامه‌های متعددی را از ماه‌ها پیش ارائه کردند که برگزاری ۱۰۹ دوره آموزشی شامل ۵۹ دوره در راستای اشتغال و ۵۰ دوره در راستای آسیب‌های اجتماعی بخش کوچکی از آن است.

جهانخواه ادامه داد: دیوان محاسبات هرساله از کلیه دستگاه‌های اجرایی گزارشی را در مورد عملکرد مالی آنها مطالبه می‌کند که مستندات آن باید ارسال شود اما متأسفانه عده‌ای مغرض از این دو ماجرا سو استفاده کرده و طوری وانمود کردند که اعتبار ۵۰۰ میلیونی در حال حیف و میل شدن است.

فرماندار خرامه بیان کرد: در مرحله اول فرمانداری، بخشداری و دهیاری‌ها در حال ارائه برنامه‌های اجرایی خود در این رابطه هستند و هنوز بطور کامل برنامه عملیاتی نشده، در مرحله دوم کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، برنامه‌ای زمان‌بر و طولانی‌مدت است و یک شبه نمی‌توان به نتیجه نهایی رسید.

او گفت: شائبه ایجاد شده و آن نامه‌ای که برخی رسانه‌ها به آن استناد کرده‌اند بخشی از ماجراست اما حقیقت راستین این است که مبلغ ۵۰۰ میلیون هنوز هزینه نشده زیرا برنامه‌های اجرایی این طرح در حال چکش‌کاری است.

‌جهانخواه تصریح کرد: آنچه که می‌تواند یک شهرستان را از بحران آسیب‌های اجتماعی خارج کند، اجرای یک طرح دقیق در یک زمان مناسب است که در همین راستا صاحبان اندیشه می‌توانند این مسیر را هموارتر کرده و علاقه‌مندان جهت ثبت نام به فرمانداری و بخشداری‌ها مراجعه کنند.
انتهای پیام/م

۵ میلیارد ریال اعتبار آسیب‌های اجتماعی خرامه هنوز هزینه نشده است

برچسب ها: فرمانداری ، عمران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.