نماینده عالی دولت گفت: با برنامه دقیق و منطقی برای اشتغالزایی در کوتاه مدت و بلند مدت با سرمایه گذاری کلان در صنایع و کارخانه بزرگ اشتغالی پایدار در سطح شهرستان بوجود آوریم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، فرهاد جهانخواه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با اشاره به اهمیت اشتغال و سرمایه گذاری و سیاست های دولت تدبیر و امید در زمینه اشتغالزایی در سطح کشور و تخصیص اعتبارات کافی و لازم جهت اشتغال عنوان کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود جهت سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال باید شرایط را برای ایجاد اشتغال و جذب اعتبارات اختصاص یافته در اسرع وقت فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: تعامل و همکاری دوسویه موجب پیشرفت کار و تسریع در انجام امور کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری جهت جذب تسهیلات اشتغالزایی می شود.

فرماندار خرامه با اشاره به اینکه اولویت اصلی کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری جذب100درصدی اعتبارات اختصاص یافته می باشد، خاطرنشان کرد: اعتبارات اختصاص یافته به حوزه اشتغال فراگیر و پایدار روستایی شهرستان خرامه حدود20 میلیارد تومان است همه اعضاء کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با تعامل و همکاری همه جانبه تمام اعتبارات تخصیص یافته جذب کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان  با توجه به اهمیت اشتغال تصریح کرد: با برنامه دقیق و منطقی برای اشتغالزایی در کوتاه مدت باید به سمت صنایع و مشاغل کوچک زود بازده حرکت کنیم و در بلند مدت با سرمایه گذاری کلان در صنایع و کارخانه بزرگ اشتغالی پایدار در سطح شهرستان بوجود آوریم.

وی در ادامه افزود: تاکنون 57 پرونده و طرح؛ در کمیته فنی کارگروه اشتغال شهرستان  مورد بررسی و به کار گروه فنی اشتغال استان ارسال شده است تا مورد بررسی و تأیید نهایی قرارگیرد و همچنین در جلسه امروز کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری نیز 94 طرح و پرونده مورد بررسی قرارگرفت که جهت تأیید به کمیته فنی کارگروه اشتغال ارسال می شود.

فرماندار خرامه گفت: بیش از پنج میلیارد تومان در بخش اشتغالزایی مددجویان اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی جذب شده است.

انتهای پیام/ب

تلاش همه جانبه برای ایجاد اشتغال در خرامه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار