سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانوان ۲۴ درصد جمعیت بیکار استان کرمانشاه را تشکیل می‌دهند

استاندار کرمانشاه گفت: کنترل تورم در استان با سرمایه‌گذاری و رونق تولید امکان پذیر است که باید به این مهم توجه ویژه داشت.

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه اظهار داشت: با بازگشایی مرز خسروی ظرفیت خوبی برای استان ایجاد شد که بدون شک این بازگشایی بر بحث اشتغال اثر مثبتی دارد هنرمندی افراد به خصوص در حوزه گردشگری و صنایع دستی می‌تواند ظرفیت خوبی هم برای بازدیدکنندگان و هم برای کسانی که به دنبال بازار خوب برای پرورش محصولات هستند، ایجاد کنند.

او با بیان اینکه بانوان می‌توانند یک نماینده در ستاد تسهیل برای رفع و احصاء مشکلات داشته باشند گفت: همچنین لازم است یکی از معاونین فرمانداران از بانوان انتخاب شود البته تا کنون ۶ معاون فرمانداران استان از بین بانوان هستند.

بازوند گفت: مشکل کرمانشاه را باید خود جمعیت ۲ میلیون نفری استان با همدلی و همراهی حل و فصل کنند و به این منظور تکیه بر این نداشته باشیم که از بیرون سرمایه گذار بیاوریم این استان دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیاری است که این ظرفیت‌ها به راحتی قادر است مشکل اقتصادی استان را حل و فصل کند فقط نیازمند همت و توانمند سازی است.

او گفت: برای رسیدن به این مهم باید سیستم‌های بروکراسی را معرفی کنیم تا بتوانیم در راستای کاهش این سیستم قدم برداریم و به فضای مطلوب کسب و کار برسیم.

این مسئول همچنین ابراز داشت: اگر به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم باید به سمت اشتغال‌زایی و کسب و کار حرکت کنیم و به عنصر کار بها دهیم.

بازوند خطاب به مدیران گفت: باید از ظرفیت بانوان در بحث اشتغالزایی و سرمایه گذاری غافل نباشید چرا که نرخ بیکاری بانوان بالاست و حدود یک پنجم جامعه کل بیکاران یعنی ۲۴ درصد را تشکیل می‌دهند.

 

انتهای  پیام/ز

 

یک پنجم جامعه کل بیکاران یعنی ۲۴ درصد بانوان تشکیل می‌دهند

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.