سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره ۳۶ شهید شهابیه و قاسم آباد خمین

یادواره ۳۶ شهید روستا‌های شهابیه و قاسم آباد شهرستان خمین برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   یادواره ۳۶ شهید روستا‌های شهابیه و قاسم آباد شهرستان خمین برگزارشد. با حضور مردمف خانواد‌های شهدا و مسئولان برگزار شد.

خسروی سخنران این مراسم با اشاره به رشادت‌های رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس گفت: رزمندگان عزیز ما را در دنیا سرافراز کردند و با جانفشانی خود چنان ترس و وحشتی در دل دشمن ایجاد کردند که دیگر هیچ کشوری جرات نزدیک شدن به مرز‌های جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

خسروی افزود: اکنون خط قرمزی که ایران اسلامی برای دشمنان تعیین کرده از حرمت و اقتدار هشت سال دفاع مقدس است که هیچ کشوری حتی جرات فکر کردن به ایران اسلامی را پیدا نمی‌کند.

او در ادامه گفت: سربلندی و اقتدار ایران اسلامی برگرفته از استقامت و صبوری خانواده شهدا و تعهد و ولایتمداری فرزندان راستین و متعهد این مرز و بوم است و این سرمایه‌ای است که دشمن را متحیر و سرگردان می‌کند.

سخنران این مراسم گفت: یکی از وظایف سنگین ما در این دوران این است که فرهنگ ایثار وشهادت و جانفشانی رزمندگان اسلام را به نسل جوان امروز منتقل کنیم تا جوانان بدانند که این انقلاب به آسانی به دست ما نرسیده است و خون‌ها و جا ن‌های زیادی برای زنده نگه داشتن اسلام وانقلاب داده شده است.

انتهای پیام / ج

یادواره ۳۶ شهید روستا‌های شهابیه و قاسم آباد شهرستان خمین برگزارشد

برچسب ها: محرم 98 ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.