سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

اردبیل به عنوان مقصد اول گردشگری در کشور انتخاب شده است

مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: استان اردبیل به عنوان مقصد اول گردشگری در کشور انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در تابستان امسال استان اردبیل به عنوان مقصد اول گردشگری در کشور انتخاب شده است و این نویدبخش آینده روشن برای استان اردبیل در این زمینه است.

او تصریح کرد: توسعه فرهنگی مهمترین زیرساخت توسعه گردشگری می‌باشد و ما باید اقدامات اساسی در این خصوص در سطح استان انجام دهیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: متاسفانه عدم توجه به این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی در سطح استان به ویژه در مناطق گردشگرپذیر شده است که لازم است در این خصوص آموزش‌ها و اطلاعات لازم در اختیار اهالی بومی قرار گیرد.

فلاحی بیان داشت: عدم توجه به مباحث آموزشی و فرهنگی می‌تواند در آینده نزدیک تهدید جدی برای گردشگری استان اردبیل تلقی شود و ما در این زمینه برنامه‌های ویژه‌ای داریم که در حال اجرایی شدن است.

او با اشاره به اینکه گردشگری حوزه‌ای فرابخشی است و باید تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط در این خصوص همکاری داشته باشند، ادامه داد: میهمان نوازی مردم استان اردبیل در سطح کشور زبان زد می‌باشد که در کنار جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان می‌تواند باعث جذب گردشگران بسیاری به استان باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: تاکید اسناد بالادستی همچون سند آمایش سرزمین که به توسعه استان در حوزه گردشگری تا سال ۱۴۲۵ اشاره می‌کند نیز می‌تواند این مسیر را برای استان هموارتر کند.

انتهای پیام/ح

توسعه فرهنگی مهمترین زیرساخت توسعه گردشگری است

برچسب ها: گردشگری ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.