سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حفظ حکومت اسلامی مهم‌ترین معروف حال حاضر

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه گفت: حفظ حکومت اسلامی مهم‌ترین معروف حال حاضر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   حجت السلام ابراهیمی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه در حفظ حکومت اسلامی را مهم‌ترین معروف حال حاضر دانست و گفت: تشکیل یک حکومت اسلامی مبتنی بر اصول اسلامی و قرآنی آرزوی دیرینه مسلمانان بوده است.

حجت السلام ابراهیمی افزود: این میسر نبوده مگر در مدت کوتاهی که مولی الموحدین امام علی (ع) تشکیل حکومت داده بودند که تاریخ خود گواه است در همان زمان کوتاه چه آزار‌ها و ظلم‌هایی که بر ایشان روا نداشتند.

او اضافه کرد: ترویج فساد و فحشا یکی از مهم‌ترین روش‌های ضربه زدن به دین است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از این حربه به خوبی بهره برده‌اند و متاسفانه باید گفت که ما در جبهه فرهنگی و جنگ نرم مواقعی ضعیف عمل کرده و از دشمن جا مانده‌ایم.

هادی فدایی فرماندار شهرستان زرندیه و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه هم در این جلسه گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی یکی از بزرگ‌ترین مصادیق نهی از منکر بوده و می‌تواند کمک بسیار زیادی در راستای افزایش اعتماد عمومی ایفا کند

فدایی افزود: وقتی ارزش‌های دینی رنگ می‌بازد قطعا در ادامه ارزش‌های ملی هم جایگاه خود را از دست می‌دهد، پس حفظ دین پایه و اساس حفظ و صیانت از نظام و حکومت اسلامی است.

جلسه مشترک شصت و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی زرندیه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه برگزار شد.

تهیه و توزیع بروشور‌هایی پیرامون خرافه گرایی و تحریف در مراسمات عزاداری بین ادارات و هیئات مذهبی، تهیه و توزیع فلش کارت‌هایی مرتبط با موضوع امر به معروف ونهی از منکر و مدیریت جلسات خانگی بانوان با توجیه مسئولین جلسات از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام / ج

جلسه شورای فرهنگ عمومی زرندیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.