سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر امور منابع آب شمیرانات مطرح کرد؛

برخورد قاطع با تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیرزمینی/رفع تصرف ۱۸ هزار متر مربع از اراضی بستر رودخانه جاجرود

حبیبی گفت: گروه گشت و بازرسی به طور مداوم در حال گشت زنی در منطقه جاجرود بوده و به محض برخورد باهرگونه تخلف اقدامات لازم جهت رفع تصرف صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت نیرو (پاون)، راما حبیبی اظهار کرد: با هماهنگی گروه گشت و بازرسی آب‌های سطحی و اخذ دستور قضایی ۱۸ هزار مترمربع از اراضی بستر و حریم رودخانه جاجرود در منطقه تنگه بن میگون، بخش رودبار قصران با اخذ دستور قضایی رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه این اقدام با هدف اجرای قانون توزیع عادلانه آب و برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز انجام شد، ادامه داد: در این عملیات با تخریب پل‌ها، دیوار کشی ها، آلاچیق و بنا‌ها بخش وسیعی از حریم و بستر رفع تصرف شد.


بیشتر بخوانید: رفع تصرف ۴۷۰۰ متر مربع از اراضی بستر و حریم رودخانه جاجرود


حبیبی همچنین تصریح کرد: به منظور صیانت و حفاظت از رودخانه‌ها و مجاری آب‌های سطحی و جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه ها، گروه گشت و بازرسی به طور مداوم در حال گشت زنی در منطقه بوده و به محض برخورد باهرگونه تخلف اقدامات لازم جهت جلوگیری و رفع تصرف صورت می‌گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متخلفین مطمئن باشند که با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیرزمینی برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.