حبیبی گفت: یک‌هزار مترمربع از اراضی بستر و حریم رودخانه جاجرود در منطقه ایگل و باغگل رفع‌تصرف شد.

رفع‌تصرف 1000 متر مربع از بستر رودخانه جاجرودبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت نیرو (پاون)، راما حبیبی، سرپرست امور منابع آب شمیرانات اظهار کرد: با تلاش اکیپ گشت و بازرسی و اخذ حکم قضایی، یک‌هزار مترمربع از اراضی بستر و حریم رودخانه جاجرود در منطقه ایگل و باغگل رفع‌تصرف شد.
 
وی با بیان اینکه این اقدام در راستای قانون توزیع عادلانه آب و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز انجام شد، ادامه داد: در این عملیات با تخریب پل‌ها و دیوارکشی‌ها آزاد‌سازی بخشی از بستر و حریم مجاری آب‌های سطحی در مناطق مذکور صورت گرفت.
 
سرپرست امور منابع آب شمیرانات همچنین افزود: در راستای حفاظت از بستر و حریم رودخانه‌ها و مجاری آب‌های سطحی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر و حریم، گروه گشت و بازرسی به‌طور مداوم در حال گشت‌زنی در منطقه بوده و به محض برخورد با هرگونه تخلف، اقدام لازم جهت جلوگیری و رفع تصرف صورت می‌گیرد.
 
وی در پایان گفت: این امور به عنوان نماینده شرکت آب منطقه‌ای تهران همه ظرفیت خود را جهت ایمن سازی جریان آب رودخانه به‌کار گرفته و در این راستا با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می‌کند.
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: انرزی ، آب و برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار