سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت ۲۵۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان اسدآبادی دربرنامه‌های تابستانه

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد گفت: امسال ۲۵۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان در برنامه‌های تابستانه این شهرستان شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مژگان هادی، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۷ سال در کانون پرورش فکری شهرستان عضویت دارند که تمامی این کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه کانون بوده و ۲۵۰ نفر از آنان عضو فعال کتابخانه به شمار می‌روند.

او با اشاره به کتابخانه تخصصی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری اسدآباد، افزود: کتابخانه کانون پرورش فکری اسدآباد ظرفیت پذیرش روزانه ۶۰ نفر را دارد که در حال حاضر این کتابخانه دارای ۱۲ هزار جلد کتاب کودک و نوجوان با عناوین دینی، علمی، هنری، ادبی، شعر و داستان است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد ادامه داد: به منظور خدمات رسانی به کودکان و نوجوانان در بحث کتابخوانی در حال حاضر کانون پرورش فکری به ۲۰ روستا خدمات رسانی کتابخانه سیار دارد که این کتابخانه  دارای ۱۴ هزار جلد کتاب در بخش کودک و نوجوان است.

هادی گفت: برنامه‌های تابستانی کانون پرورش فکری اسدآباد به تبع مراکز کانون‌های پرورش فکری از ابتدای تیرماه آغاز و تا ۱۰ شهریور ادامه داشت که در این مدت در رشته‌های متنوعی از جمله کارگاه نقاشی، شعر و داستان نویسی، سفالگری، کارگاه‌های فرهنگی، موسیقی، آشنایی کودکان و نوجوانان با کتاب‌ها در مسابقات کتابخوانی در حال فعالیت بود.

انتهای پیام/ب

کتابخانه کانون پرورش فکری اسدآباد ظرفیت پذیرش روزانه ۶۰ نفر را دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.