سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار اهوازیان در اراک:

برخورد قوه قضائیه با مفسدان مالی قابل تقدیر است

کارشناس جبهه مقاومت درسفر به اراک گفت: برخورد قوه قضائیه با مفسدان مالی قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار اهوازیان از سرداران جنگ تحمیلی و کارشناس جبهه مقاومت در یادواره شهدای کودزر شهرستان فراهان با قدر دانی از اقدامات حجت الاسلام رئیسی در قوه قضائیه گفت: امروز به برکت خون شهدا اوضاع جامعه اصلاح شده است، برخورد با مفسدان مالی قابل تقدیر است.

سردار اهوازیان افزود: ایران سرزمین شیران است و باید صدای غرش شیران به گوش برسد، زمانی که شیر غرش نکند، صدای شغال ها بلند می شود.

او با بیان اینکه نماینده ای می خواهیم که پیرو آرمان های امام راحل و شهدا باشد و به قوانین عمل کند و ملاک ما برای انتخابات ولایتمداری است، اضافه کرد: جوانان بصیر به گوش باشید، در انتخابات آینده سیلی به لیبرال ها بزنید.

کارشناس جبهه مقاومت بیان کرد: رهبری فرمود؛ به جوانان انقلابی رأی دهید و این جمله مقام معظم رهبری به این معناست که جوانان به میدان بیایند و جامعه را از دست این پیرها نجات دهند.

او با اشاره به واقعه عاشورا گفت: واقعه عاشورا با حماسه دفاع مقدس قابل قیاس نیست، شهدای دفاع مقدس برای جهاد در جبهه ها بدرقه شدند و با احترام تشیع و تدفین شدند اما امام حسین(ع) با ۷۲ نفر از یارانش در برابر لشکر ۳۰ هزار نفری دشمن ایستاد و در این راه اهل بیت خودش را هم فدا کرد.

سرداراهوازیان با بیان اینکه شهدای کربلا به ایمان خود، یقین داشتند تصریح کرد: در حالی که ما به ایمان خود شک داریم و ثابت قدم نیستیم، اظهار کرد: دنیا، مزرعه آخرت است، امام حسین(ع) کاری کرد که نهضتش جهانی و ماندگار شد.

سومین یادواره شهدای روستای کودزر فراهان با حضور سردار اهوازیان ، مسئولان ، خانواده شهدا و بسیجیان در مسجد صاحب‌الزمان( عج) این روستا برگزار شد و در حاشیه این مراسم گلزار شهدای این کودزر گلباران و غباروبی شدو مسئولان با خانواده معظم شهید والامقام ابراهیم آقازیارتی دیدار و از صبر و مقاومت این خانواده تجلیل کردند.

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس از دیگر برنامه های این مراسم در فراهان بود.

انتهای پیام / ج

سخنان سردار اهوازیان در یادواره شهدای کودزر شهرستان فراهان

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.