سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المنار: راهپیمایی دیروز فلسطینیان به مثابه رأی آنان به حمایت از مقاومت بود/ امنیت غزه خط قرمز است

فلسطینیان در راهپیمایی دیروز خود تاکید کردند امنیت غزه و حمایت از جبهه داخلی، خط قرمزی است که کسی نمی‌تواند از آن عبور کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، حضور گسترده فلسطینیان در راهپیمایی دیروز در مرز‌های شرقی نوار غزه با سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ میلادی به مثابه همه پرسی و رأی آنان به حمایت از مقاومت بود و راهپیمایان، استعفای «جیسون گرینبلات» از طراحان توطئه جدید آمریکا و صهیونیسم علیه آرمان فلسطین موسوم به معامله قرن را نیز گامی دیگر به سوی شکست کامل این توطئه دانستند.

شبکه تلویزیونی المنار با اعلام این مطلب گزارش داد: حملات ارتش اشغالگر صهیونیستی با گلوله‌های جنگی به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی دیروز بازگشت در شرق نوار غزه به شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر منجر شد.

خبرنگار المنار در گزارشی از محل برگزاری راهپیمایی گفت فلسطینیان، پرچمشان را در مرز‌ها برافراشتند و ارتش اشغالگر اسرائیل را در جمعه ”حمایت از جبهه داخلی“ به چالش کشیدند. با وجود اصابت گلوله‌ها به بدن فلسطینیان و زخمی شدن ده‌ها نفر از آنان، اما بر وحدتشان در برابر تلاش‌های فتنه افکنانه اسرائیل تأکید کردند.

خبرنگار شبکه افزود حضور گسترده فلسطینیان در راهپیمایی دیروز به مثابه همه پرسی فلسطینیان و رأی آنان به حمایت از مقاومت در برابر تکفیری‌ها و سازشکاران و اشغالگران است و آنان به امیدواری اسرائیل روی عامل گذشت زمان اعتنایی نمی‌کنند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی‌های بازگشت گفتند استعفای گرینبلات، طراح معامله قرن (فرستاده آمریکا در امور غرب آسیا) یک گام به سمت شکست کامل این طرح است که هدف از این طرح نیز از بین بردن آرمان فلسطین است.

اسماعیل رضوان از رهبران جنبش حماس گفت: ”یکی از ستون‌های اصلی معامله قرن با استعفای گرینبلات فروریخت. این نشانه شکست معامله قرن در برابر پایداری و مقاومت و نتیجه ادامه راهپیمایی‌ها و مقاومت است که معامله قرن را به شکست کشانده است. به آمریکایی‌ها می‌گوییم تلاش‌های بیهوده‌تان دیگر بس است. “

خبرنگار در پایان گفت فلسطینیان تأکید می‌کنند امنیت غزه و حمایت از جبهه داخلی، خط قرمزی است که کسی نمی‌تواند از آن عبور کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۲:۰۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
فقط اتحاد فرماندهان عالی محور مقاومت در طول نقاط صفر مرزی مشترک با اسرائیل اشغالی راه گشاست تا با یک حمله گسترده و منسجم مشترک در مکان و زمان مشخص بسوی اهداف مورد مشترک در خاک فلسطین اشغالی سخن شیخ سیدحسن نصرالله را محقق کنند که در حمله بعدی اسرائیل محو و نابود میشود و به عصر حجر برمیگردد....