سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمل بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تن محموله در راه آهن شرق

مدیر کل راه آهن شرق از بارگیری و حمل بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تن بار درطی ۵ ماهه ابتدایی امسال خبر داد.

چنگانی مدیر کل راه آهن شرق در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: در ۵ ماهه ابتدایی امسال بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تن بار شامل سنگ آهن، ذغال سنگ، گندله و سیمان در این اداره کل بارگیری و به مقاصد مختلف حمل شده است.

او افزود: در این مدت ۲میلیون و ۵۰ هزار تن مواد معدنی شامل سنگ آهن وگندله ازمبادی معادن سنگ آهن سنگان به مقاصد فولاد اصفهان و فولاد خوزستان بارگیری و حمل شد.

چنگانی تصریح کرد:از ابتدای امسال ۱۲۵ هزار تن محموله سیمان برای صادرات به کشور‌های آسیای میانه از پایانه ریلی تربت حیدریه بارگیری و ارسال شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۴۰درصدی داشته است. 

مدیر کل راه آهن شرق با بیان اینکه دراین مدت ۳۲۰ هزار تن ذغال سنگ از معادن پروده بارگیری و به مقصد ذوب آهن اصفهان حمل شد، اظهارکرد: این مقدار به نسبت مدت مشابه پارسال  ۲۵ درصدافزایش داشته است.

او  ادامه داد: در ۵ ماهه مذکور،  ۱۲۹ هزار تن محموله از قبیل کنستانتره و دیگر اقلام نیز در این اداره کل تخلیه شده است.

 چنگانی در پایان گفت: امیدواریم با اجرای طرح قطار برنامه‌ای دوم سنگان _قم ،استفاده از ظرفیت حمل ترکیبی به مقصد ایستگاه میاندشت در خوزستان ، راه اندازی خطوط بارگیری مکانیزه در مجتمع سنگ آهن سنگان و اجرای سایر طرح‌ها و برنامه‌های افزایش ظرفیت بارگیری درماه‌های پیش رو، روند رو به رشدی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ ی

حمل۳۲۰ هزار تن ذغال سنگ از معادن پروده به مقصد ذوب آهن اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.