سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور واحدهای صنعتی کرمانشاه در نمایشگاه اس ام ای

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: واحد‌های صنعتی فرصت حضور در نمایشگاه اس ام ای ایران را از دست ندهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بیژن کردستانی از برپایی دومین نمایشگاه SME ایران خبر داد و اظهار کرد:  نمایشگاه ۸ تا ۱۱ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود و متولی آن سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور است.

او ادامه داد: از هر استانی حداکثر ۳۰ واحد موفق می‌تواند در این نمایشگاه شرکت کند و حداقل ۲۰ درصد واحد‌های صنعتی که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند از واحد‌های فناور و دانش بنیان تولیدی در زمینه‌های مختلف هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه یادآور شد: چیدمان واحد‌های صنعتی نمایشگاه بر اساس گروه‌های صنعتی و نوع فعالیت واحد‌ها خواهد بود.

کردستانی با بیان اینکه در حاشیه این نمایشگاه سالن اختصاصی برای ایده‌های برتر و استارت آپ‌ها نیز در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: صاحبان ایده می‌توانند ایده‌های خود را با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی ارائه دهند.

به گفته این مسئول، جلسات B۲B نیز در حاشیه نمایشگاه برگزار خواهد شد.

او درباره شرایط واحد‌ها برای شرکت در نمایشگاه نیز بیان  کرد: واحد‌ها باید یا برند و نشان تجاری برتر داشته باشند، واحد صنعتی صادراتی باشند و یا دانش و تکنولوژی برتر داشته باشند و هر واحدی که ثبت نام کند پذیرفته نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه تاکید کرد: واحد‌ها می‌توانند در رسته‌های مختلف صنایع وابسته به کشاورزی، غذایی، الکترونیک و IT، پلاستیک، انرژی‌های تجدیدپذیر، فناوری‌های شهری، صنایع شیمیایی و پتروشیمی، صنایع فلزی  در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

کردستانی ادامه داد: واحد‌های صنعتی برای ثبت نام حضور در نمایشگاه باید به سایت SMEIRAN۲۰۱۹.COM مراجعه کند.

او  برپایی دوره‌های آموزشی، برگزاری همیاش‌های سرمایه‌گذاری و ... را نیز از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه اعلام کرد.

کردستانی در پایان یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این نمایشگاه با حضور معاون رئیس جمهور، وزیران مربوطه و مسئولین کشوری آغاز به کار خواهد کرد.

 

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری نمایشگاه اس ام ای ایران با حضور واحدهای فناور

برچسب ها: صنعت ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.