سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین هماهنگی‌های کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس

جلسه هماهنگی کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در راستای برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی پنجمین جلسه ستاد این کنگره به ریاست سید علی آقازاده استاندار مرکزی و معاونان عمرانی و سیاسی، امنیتی و سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله و مدیران دستگاه‌های مربوطه در سالن جلسات استانداری مرکزی در اراک برگزار شد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در این جلسه با اشاره به ایام سوگواری امام حسین علیه السلام از کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی به عنوان یک فرصت مناسب یاد کرد و گفت: این اتفاق معنوی قطع به یقین بسیار تاثیرگذار در جامعه است به ویژه برای جوانان و دانشجویان و دیگر افراد جامعه که باید از این ظرفیت به دست آمده نهایت بهره را ببرند.

آقازاده افزود: بایداین کنگره ملی به نحوه احسن انجام گیرد و تمام مسئولان و مدیران موظفند که امکانات خود را در اختیار کنگره قرار دهند، چون هر چه داریم از شهدا و امام شهداست.

مردم  با تمام قوا پای کار بیایند و کار جهادی کنند

سردار کریمی دبیرکنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی هم ضمن اشاره به ظرفیت‌های ایجاد شده و کار‌های انجام شده از مردم خواست با تمام قوا پای کار بیایند وکار جهادی کنند تا این کار ماندگار بماند، همان کاری که امام و شهدا از ما می‌خواستند و برای انقلاب و نظام و آرمان‌های انقلاب تلاش کنند.

سرهنگ کریمی مسئول دبیرخانه حفظ آثار سپاه روح الله هم درباره این جلسه گفت: آمادگی کامل استان مرکزی برای برگزاری کنگر، آماده‌سازی مصلی، پذیرایی و اسکان از مهمانان کشوری، آماده‌سازی زیرساخت‌ها، برقراری امنیت و کار‌های فرهنگی از سوی برخی دستگاه‌ها از مصوبات این جلسه بود.

اجلاسیه اصلی کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی ۱۱ مهرماه امسال در استان برگزار خواهد شد ودراین راستا تا ۹ مهرماه ۱۲ اجلاسیه به مررور برگزار می‌شوند.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بیش از ۱۲ اجلاسیه برای کنگره ملی نقش ملی حضرت امام و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس پیش‌بینی شده که هرکدام از این اجلاسیه‌ها در یکی از شهرستان‌ها برگزار می‌شودد تا همه عزیزان در برگزاری این کنگره نقش داشته باشند.

سردار کریمی با بیان اینکه تا کنون چندین اجلاسیه فرعی کنگره برگزار شده است گفت: ۳ اجلاسیه ورزشکاران، بانوان و جامعه پزشکان نیز تا پایان شهریور ماه برگزار خواهد شد و اجلاسیه نهایی ۱۱مهر با حضور مسئولان استانی و کشوری در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می‌شود.

استان مرکزی بیش از ۵ هزارو ۲۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده و بیش از ۸ هزار پیشکسوت جهاد و شهادت دارد.

انتهای پیام / ج 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.