سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکوری: استفاده از نام جعلی برای خلیج فارس را پیگیری می‌کنیم

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت: اگر برای فدراسیون فوتبال بحث استفاده از نام مجعول به جای "خلیج فارس" ثابت شود، بی شک این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  صفحه رسمی توئیتری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در معرفی بازی‌های هفته اول رقابت‌های مرحله دوم مقدماتی این رقابت‌ها در قاره آسیا از عنوان مجعول خلیج (ع ر ب ی) به جای خلیج فارس استفاده کرده است.

این صفحه برای معرفی بازی تیم‌های عراق و بحرین اعلام کرد: عراق باید برای برگزاری این بازی به کشور‌های حاشیه خلیج (ع ر ب ی)  برود و هنگ کنگ هم با تیمی از جنوب غرب آسیا یعنی کامبوج بازی خواهد کرد. در این هفته تیم ملی فوتبال ایران استراحت دارد.

برای پیگیری استفاده صفحه توئیتری فیفا از این عنوان مجعول با ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت و گو کردیم که او اظهار داشت: اگر برای فدراسیون فوتبال بحث استفاده از نام جعلی جای خلیج فارس و انتساب این صفحه به فیفا ثابت شود، بی شک این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. در کل سایت رسمی فدراسیون جهانی برای ما ملاک است و امکان دارد صفحه‌های توییتری زیادی در این زمینه فعال باشند.


بیشتر بخوانید: دستیار علی کریمی، آنالیزور تیم ملی فوتبال شد


همچنان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال هستم

او همچنین درباره زمزمه‌های جدایی اش از سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون گفت: اکنون که با شما صحبت می‌کنم در اتاق کارم هستم و همچنان به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فعالیت می‌کنم. نمی‌دانم درباره این خبرسازی‌ها چه بگویم، اما بار دیگر تاکید می‌کنم در  خدمت فدراسیون فوتبال هستم.


بیشتر بخوانید:

 قرارداد ریالی برای مربی تیم ملی آمریکا!

شکوری: مدارک مربیگری مجیدی مورد تائید AFC است


انتهای پیام/

اظهارات سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
محمدرضاجلالی
۲۳:۵۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
چرا نام جعلی خلیج عربی را پیگیری نمی کنید
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
به هیچ وجه شرکت نکنیم تا از اسم جعلی دیگه استفاده نشود .با پول میخواهند تاریخ را تعریف کنتد .