سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

نمایندگان نگاه ویژه‌ای بر حسن اجرای قوانین داشته باشند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی علاوه بر تصویب قوانین، نگاه ویژه‌ای هم بر حسن اجرای قوانین داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در جلسه مجمع نمایندگان با بیان اینکه نمایندگان نگاه ویژه‌ای بر حسن اجرای قوانین داشته باشند، گفت: باید با نظارت دقیق تلاش کنیم تا قوانین با دقت در کشور اجرایی شوند و اگر این موضوع محقق شود، شاهد بسیاری از معضلات، چالش‌ها و سوء استفاده‌ها نخواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه تبیین و تشریح پیشرفت‌های کشور در ۴۰ سال گذشته را یکی از راهکار‌های مهم برای امیدوار نگهداشتن مردم دانست و گفت: داشتن روح انقلابی گره‌گشای مشکلات خواهد بود و رهبر فرزانه انقلاب نیز در تمام حوزه‌ها بر عمل انقلابی تأکید دارند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کسی باور نداشت که انقلاب با این سرعت به پیروزی برسد و این موضوع فراتر از منطق‌های دنیایی بود، اما دیدیم که با حضور انقلابی مردم و جوانان این اتفاق رخ داد.

او به پیشرفت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف و صدور انقلاب اسلامی به کشور‌های منطقه اشاره کرد و گفت: اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی به حدی رسیده است که رژیم صهیونیستی از ترس حزب الله لبنان از مرز‌های این کشور فاصله می‌گیرد و این موضوع نشان دهنده هراس و ضعف آن‌ها و عظمت جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره دشمنی کفار و مشرکان، یادآور شد: خداوند تأکید دارد که آن‌ها نمی‌خواهند هیچ خیری به ما برسد و باید در مقابل آن‌ها محکم باشید، مرور تاریخ نیز به ما نشان می‌دهد هر کجا اقتدار داشته‌ایم، نتیجه بخش بوده است.

او افزود: هر کجا مقتدرانه و انقلابی عمل کرده‌ایم، نتیجه گرفته‌ایم و رفتار کشور‌های دنیا و منطقه تغییر کرده و محترمانه شده است. تنها راه موفقیت ما افزایش اقتدار و توان کشور در ابعاد مختلف است.

انتهای پیام/ک

باید با نظارت دقیق تلاش کرد تا قوانین با دقت در کشور اجرایی شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.