امام جمعه موقت قزوین گفت: مردم باید در انتخابات پیش رو، کسانی را راهی خانه ملت کنند که دارای بصیرت هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین قابل امام جمعه موقت قزوین گفت :مردم دقت کنند کسانی را راهی خانه ملت کنند که دارای بصیرت باشند چون افرادی که دانش کافی نداشته باشند در مقابل دیگران خودفروخته و تابع می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین قابل افزود :ما نماینده منفعل نمی خواهیم بلکه باید کسی وارد مجلس شود که از حقوق مردم دفاع کند نه اینکه یک خانم خارجی را دعوت کند و او بگوید ما آمده ايم تا به شما راه رسیدن به حقوق زنان را یاد بدهیم.

وی خطاب به دولتمردان گفت: باید از عظمت و شان مردم ایران دفاع شود نه اینکه برای گرفتن مايحتاج اولیه در صف بایستند و تیتر روزنامه های عربستانی شوند.

امام جمعه موقت قزوین با انتقاد به برخی از نمایندگان مجلس افزود: این افراد به جای مطالبه گری حقوق مردم در گرانی ها،  سوءاستفاده ها و حقوق های نجومی سکوت کرده اند  اما برای رفع حصر فتنه گران و تصویب اف ای تی اف  راه می افتند و طومار می نویسند .

حجت‌الاسلام والمسلمین قابل در ادامه از قوه قضائیه خواست تا با غارتگران بیت المال شدیدتر برخورد کند.

وی با اشاره به برجام گفت: از اول هم  معلوم بود وعده های برجامی تو خالی است حالا که دولت با رهنمود های مقام معظم رهبری دو قدم به عقب برگشته است دولت های اروپایی عصبانی شده اند.

امام جمعه موقت قزوین گفت: با این اتفاق معلوم شد اگر در سنگر انقلاب بایستیم دشمن نمی تواند هیچ غلطی بکند.

انتهای پیام/ک

خطبه های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.