سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب تابلو های اطلاع رسانی در دانشگاه بیرجند

رئیس دانشگاه بیرجند از نصب تابلو های اطلاع رسانی در این دانشگاه خبر داد.

خامسان رئیس دانشگاه بیرجند در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: به منظور زیبا سازی و در جهت اطلاع رسانی‌های درون و برون سازمانی و ارسال پیام‌هایی با مضامین خاص سه عدد تابلوی اطلاع رسانی (استند تبلیغاتی) پس از انجام کارشناسی‌های لازم طراحی، نصب و راه اندازی شد.

او با اشاره به اینکه تابلو‌ها به گونه‌ای طراحی و نصب شده است که باعث جلب توجه مخاطبان شود، افزود: با نصب چراغ‌های کم مصرف در این تابلو‌ها امکان دید در شب برای مخاطبان میسر خواهد شد.

خامسان با بیان اینکه هزینه اجرای این طرح ۹۰ میلیون ریال است، گفت: با نصب این تابلو‌ها در محور ورودی دانشگاه بیرجند ضمن زیبا سازی ، تمامی موضوعات اطلاع رسانی و تبلیغاتی با زبان کوتاه و خلاصه و با بهره‌گیری از عناصر بصری به راحتی در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرند.

رئیس دانشگاه بیرجند افزود: به منظور زیباسازی فضای پردیس دانشگاه بیرجند بخشی از ساختمان‌های آن نورپردازی شد.

او با اشاره به اجرای فاز یک پروژه نورپردازی دانشگاه بیرجند عنوان کرد: تاکنون ساختمان معاونت دانشجویی، ساختمان آزمایشگاه مرکزی و میدان ورودی این دانشگاه نورپردازی شده است.

خامسان با اشاره به اینکه نورپردازی از عوامل بسیار تأثیرگذار و چشم گیر در نمای ساختمان‌ها است، تصریح کرد: نورپردازی علاوه بر شکل بخشیدن به ساختمان ها به آنها حس زنده بودن می‌دهد.

انتهای پیام/ ط آ

هزینه ۹۰ میلیون ریالی برای طرح نصب استند‌ها در دانشگاه

برچسب ها: دانشگاه ، دانشجویان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.