مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه بیرجند گفت:در تابستان امسال دانشگاه تحول عمرانی در بهسازی،تجهیز و تعمیر بخش‌های مختلف را انجام می دهد.

یعقوبی مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه بیرجند در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در طول تابستان سال جاری این مدیریت بیش از ۳۰۰ عملیات ساختمانی، تعمیراتی، تأسیساتی، برقی و مکانیکی در دانشگاه انجام داده است.

او افزود: انجام تعمیرات موتورخانه‌ها، پمپ‌ها، عایقکاری، سرویس شیرآلات و روشنایی، اصلاح آزمایشگاه فرآوری سنگ، انجام نماکاری و تعمیرات موتورخانه مرکزی از اقدامات صورت گرفته در دانشکده مهندسی و علوم ورزشی است.

یعقوبی بیان کرد: تعمیرات موتورخانه دانشکده هنر و دانشکده ادبیات و علوم انسانی، سرویس تابلو‌های برق، سرویس روشنایی و شیرآلات و ایزوگام بام این دانشکده‌ها در تابستان انجام شده است.

مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه بیرجند اظهار کرد: اصلاح سیم‌کشی اتاق‌ها و آزمایشگاه‌ها، بررسی و رفع فاضلاب آزمایشگاه تحقیقاتی، عایقکاری، سرویس موتورخانه شامل دیگ‌ها و پمپ‌ها، تعویض لامپ‌ها و استفاده از سنور‌های حرکتی، رنگ‌آمیزی و ایزوگام پیست شرقی دانشکده علوم از دیگر اقدامات است.

او عنوان کرد: در بخش‌هایی از دانشکده کشاورزی شامل موتورخانه‌ها، سرویس شیرآلات، مرمت ساختمان، تعمیر و ایزوگام سقف مهمانسرا، تعمیر فاضلاب آزمایشگاه تحقیقات دامپروری، عایقکاری و سرویس روشنایی ساختمان‌ها و معابر و سرویس و تعمیر پمپ ها، اجرای روشنایی مزار شهدای گمنام تعمیرات و بهسازی انجام شده است.

یعقوبی تصریح کرد: در ساختمان معاونت فرهنگی با نصب سنسور‌های حرکتی در راهرو‌ها علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف برق، دتکتور‌های اعلام حریق سرویس و نسبت به ساخت پیاده روی موقت ورودی نیز اقدام شد.

مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه بیرجند ادامه داد: در کتابخانه مرکزی سرویس لازم برای موتورخانه، روشنایی و شیرآلات، تعمیر سقف کاذب، نصب توری، ترمیم پیاده روی ورودی انجام شد.

او در خصوص خوابگاه‌های ابوذر، امیر، سرو یک تا چهار، توحید، صدف یک تا چهار، گلستان یک و دو گفت: در این خوابگاه‌ها نیز اقدامات قابل توجهی همانند انجام سرویس‌های دوره‌ای، تعویض شیرآلات، تعمیرات اساسی، تجهیز به سنسور‌های حرکتی در راستای عملیات بهسازی، ایجاد ایستگاه اتوبوس در ورودی مجموعه خوابگاهی پسران، بهسازی محیط نقلیه و ایجاد انبار در این محیط و تجهیز و تعمیر بخش‌های مختلف دانشگاه انجام شد.

یعقوبی افزود: عملیات تعمیرات موتورخانه سازمان مرکزی، تعمیرات در مسجد امام صادق (ع) و آب‌بندی گنبد‌های مساجد دانشگاه و عملیات تخریب، بازسازی و اصلاح لوله کشی ، روشنایی و رنگ آمیزی مرکز پایش تصویری نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه بیرجند بیان کرد: انجام این ۳۰۰ عملیات با هزینه‌ای بیش از ۲میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان صورت گرفته است.

او در پایان اظهار کرد: اجرای ۲۰ پروژه عمرانی و اقدامات صورت گرفته به منظور صرفه جویی در مصرف برق بوده است.

انتهای پیام/ ط آ


هزینه میلیاردی عملیات عمرانی در دانشگاه بیرجند

برچسب ها: دانشگاه ، وزارت علوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار